جواهری گفت: بازدید ویلموتس از مجموعه گل گهر دلیل بر پرداخت مطالباتش از طرف مجموعه ما نیست.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جواهری مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان در حاشیه همایش بین المللی فوتبال کلینیک در خصوص شرایط تیم گل گهر سیرجان بیان کرد:  بعد از اینکه به لیگ برتر صعود کردیم قراردادمان را با وینکو بگوویچ تمدید کردیم و وقتی تا هفته ششم با توجه به در اختیار گذاشتن بهترین امکانات، انتظارات فنی برآورده نشد او را برکنار کردیم.

او افزود: تیمی که برای سال اول به لیگ برتر پا می‌گذارد خیلی سخت است که با تیم‌های لیگ برتری خود را هماهنگ کند و از طرفی بازیکنان لیگ دسته اول با لیگ برتر متفاوت هستند.

هدف گل گهر ماندن در لیگ برتر است

او همچنین گفت: قطعا اولویت جلالی تقویت تیم تا نیم فصل و همچنین طبق برنامه‌ای که ارائه داده تا پایان فصل رقابت‌ها خواهد بود. با توجه به پشتوانه مالی که باشگاه گل گهر از شرکت معدنی سنگ معدن دارد، تمام تلاش ما بر این است تا در لیگ برتر بماند. قطعا اگر بتوانیم در لیگ برتر بمانیم خبر‌های خوبی از این باشگاه خواهیم شنید.

با خارجی ها فسخ قرارداد کردیم

جواهری همچنین در مورد عملکرد وینکو بگوویچ در جذب بازیکنان خارجی عنوان کرد: سرمربی قبلی تیم ما بگوویچ ایرانی نبود و به پتانسیل‌های فنی بازیکنان خارجی اعتقاد خاصی داشت و همچنین تاکید می‌کرد حضور آن‌ها از لحاظ کیفی به تیم کمک شایانی خواهد کرد. باشگاه هم با توجه به تاکید بگوویچ این بازیکنان را جذب کرد. ما در این ۴ سال دلالی از بگوویچ ندیدیم و نمی‌دانستیم چرا تا لحظه ترک از باشگاه به این اندازه به این بازیکنان اعتقاد داشت. هر دو بازیکن انتظارات جلالی را برآورده نکردند و به صورت توافقی از جمع ما جدا شدند.  

دیدار ویلموتس از مجموعه گل گهر دال بر پرداخت مطالباتش از طرف ما نیست

جواهری در خصوص پرداخت قرارداد مارک ویلموتس واکنش نشان داد و بیان کرد: حالا، چون ویلموتس از مجموعه گل گهر دیدن کرده است دلیل نمی‌شود قرارداد او را مجموعه ما بپردازد و این شائبه از زمانی ایجاد شد که او برای دیدن بازی گل گهر به سیرجان سفر کرد. ویلموتس در حالت کلی قصد دارد تمام بازی‌های لیگ برتر را رصد کند و همه این‌ها در حد یک شایعه است. قویا تکذیب می‌کنم که مطالبات ویلموتس را باشگاه ما پرداخت کرده باشد.  

جلالی و جباری تشکیل جلسه می‌دهند

مدیرعامل باشگاه گل گهر در ادامه بیان کرد: جباری با ما قراردادی نداشت، اما در هر صورت از لحاظ فنی، اخلاقی و ... به ما کمک کرد. چون کادرفنی جدید روی کار آمد او از جمع ما جدا شد. حالا جلالی هم به دلیل اینکه می‌خواهد از تجریبات کادر فنی قبلی استفاده کند قصد دارد به زودی جلسه‌ای با او ترتیب دهد. انشاالله ظرف یکی دو روز آینده این جلسه برقرار می‌شود. جباری برای فوتبال ایران یک سرمایه است.

او همچنین در مورد گلیمی که باشگاه گل گهر به سرمربی استقلال داد اظهار کرد: سیرجان شهر جهانی گلیم است و هر ساله تعدادی توریست و گردشگران خارجی از این صنعت جهانی دیدن می‌کنند. با توجه به اینکه حدود ۳۰ سفیر به سیرجان سفر کرده بودند من هم به استراماچونی این هدیه را دادم.


بیشتر بخوانید: همایش بین المللی فوتبال کلینیک برگزار شد


انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از باشگاه گل گهر سیرجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار