معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد از اعطای گواهینامه" اهتمام کیفیت" به یکی از مدارس استان همدان خبر داد.

اعطای گواهینامهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مسلم بیات، معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد گفت: مدرسه دخترانه حاج حسن فرهادی واقع در شهرستان ملایر پس از پالایش و ارزیابی‌های تخصصی به عنوان یک واحد خدمات آموزشی باکیفیت شناخته شد.

او اضافه کرد: از بین ۳۷ هزار مدرسه کشور که کیفیت سنجی انجام شد ۳۳ مدرسه با معیار‌های کیفیت مطابقت داشتند که یکی از این مدارس در استان همدان است.

معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد با اشاره به برگزاری شانزدهمین دوره جایزه ملی کیفیت در کشور گفت: تندیس نقره‌ای و برنز این رویداد به ترتیب به صنایع "فولاد مبارکه سپاهان" و "لاستیک یزد" تعلق گرفت و گوهینامه اهتمام کیفیت به مدارس یاد شده اعطا شد.
بیات از کیفیت به عنوان توانایی یک محصول یا خدمات برای تامین انتظار‌های مشتری و ذی‌نفعان یاد کرد و افزود: سطح کیفیت را مشتریان یک بنگاه اقتصادی تعیین می‌کنند.

او با بیان اینکه ملاک و شاخص‌های استاندارد برای ارزیابی کیفیت بسیار حساس و دقیق است، افزود تاکنون کسی موفق به دریافت تندیس نقره‌ای نشده بود و گواهینامه اهتمام کیفیت اگر چه پایین‌ترین رده جایزه ملی کیفیت است، اما کار بسیار دشواری برای مدارس محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ب


باکیفیت‌ترین مدرسه همدان شناسایی شد

برچسب ها: مدارس ، آموزش و پرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.