مدیرکل بیمه ایران استان خوزستان از آغاز طرح پرداخت خسارت بیمه به صورت اینترنتی و آنلاین در استان خبر داد.

ارشاد فایضی زاده مدیرکل بیمه ایران استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پرداخت بیمه خسارت اتومبیل به صورت مالی، مکانیزه انجام می‌شود و قبل از ورد خودرو به پارکینگ خسارت ارتباط به صورت اینترنتی صورت می‌گیرد.

او افزود: در ۵ شهر استان شعبه پرداخت خسارت داریم و پرداخت ها آنلاین انجام می‌شود که این کار برای اولین بار در خوزستان انجام می‌شود از شهرستان های شوشتر و شادگان آغاز و ارزیابی خسارت صورت می‌پذیرد که از مزایای آن این است که مراجعین نیاز رفتن به پارکینگ ندارند.

فایضی زاده با اشاره به اینکه شرکت بیمه ایران در خوزستان که خودرو‌هایی اروندی تردد می‌کنند بیشترین تعداد صدور بیمه نامه را دارد بیان داشت: پایانه خسارت اهواز بیشترین کیفیت کار و بهترین نوع خدمات را در کل کشور دارد همچنین کلاس‌های آموزشی پرداخت خسارت بیمه در اهواز انجام می‌شود.

مدیرکل بیمه ایران استان خوزستان تصریح کرد: بیمه نامه در پایانه مرزی شلمچه نیز صادر می‌شود و خدمات درمانی در بیمه ایران به صورت آنلاین و با کد ملی افراد انجام می‌پذیرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه بیمه ایران پروژه‌های نفتی، هوپیماها و سد‌ها را تحت پوشش قرار می دهد گفت: خدمات بیمه برای زائران در مرز‌ها و خارج از کشور انجام می‌شود برای مثال در حادثه منا برای ۶ نفر از زائران خوزستانی بیمه پرداخت شد.

انتهای پیام/م

ارائه خدمات به متقاضیان در بیمه ایران

برچسب ها: بیمه ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.