مسئول تحقیقات کاربردی انتظامی استان ایلام گفت: اثرات آسیب‌های اجتماعی به ویژه مواد مخدر با همکاری پژوهشگران کاهش می‌یابد.

کاهش اثرات آسیب‌های اجتماعی با همکاری پژوهشگران

سرهنگ حسین عزیزیان مسئول تحقیقات کاربردی انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: ریشه همه مسائل و آسیب‌های اجتماعی مواد مخدر است و مجموعه نیروی انتظامی تلاش دارد با همکاری پژوهشگران، اثرات آن را در جامعه کم کند.

او ادامه داد: تحقیق و پژوهش در حوزه مواد مخدر از اولویت‌های پژوهشی مهم و اساسی نیروی انتظامی استان ایلام در سال جاری است و از دانشگاه‌های ایلام می‌خواهیم که پژوهشگران پایان نامه‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی خود را به این موضوع هدایت کنند.

عزیزیان در ادامه به تهدید‌ها و فرصت‌های فضای مجازی اشاره کرد و افزود: فضای مجازی آسیبی برای جوانان است و خواستار اطلاع رسانی و آگاهی‌بخشی دانشگاه‌ها به جوانان و دانشجویان هستیم.

مسئول تحقیقات کاربردی انتظامی استان ایلام مطرح کرد: با توجه به آسیب‌های فضای مجازی، همکارانم درنیروی انتظامی ایلام این آمادگی را دارند که در دانشگاه‌ها برای آگاه سازی دانشجویان حضور یابند و مشکلات و معضلات جامعه به‌ویژه فضای مجازی را برای گرفتار نشدن جوانان تشریح کنند.

انتهای پیام/ ن

اولویت‌های پژوهشی نیروی انتظامی ایلام در سال جاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.