چهارمین دوره مسابقات قرآنی محلات کرج با برگزاری مراسمی در سالن میلاد این شهر آغاز شد.

مسابقات قرآنی در محله های کرجوحید قاسمی وند، رئیس امور قرآنی و مذهبی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: چهارمین دوره مسابقات قرآنی محلات کرج توسط شهرداری این شهر در ۱۰منطقه شهرداری برگزار می شود و شرکت کنندگان در رده‌های سنی پنج تا هفت سال، هشت تا یازده سال، دوازده تا هجده سال، نوزده تا چهل سال و چهل و یک سال به بالا در ۱۶رشته با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

او افزود: شرک‌ کنندگان به جز رده سنی پنج تا هفت سال برای حضور در مسابقات باید به نزدیک‌ترین محل برگزاری مسابقه با توجه به محل سکونت خود مراجعه کنند و پیامک محل مسابقات نیز به تمامی شرکت‌کنندگان ارسال خواهد شد.

قاسمی وند با اشاره به شرکت بیش از ۳هزار نفر در مسابقات سال گذشته گفت: پیش بینی می شود امسال این میزان به چهار هزار نفر نیز برسد.

رئیس امور قرآنی و مذهبی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقات که تا دو ماه آینده ادامه خواهد داشت می توانند از طریق پایگاه اینترنتی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج و یا تماس با سامانه ی تلفنی  ۱۳۷ نام نویسی کنند.

انتهای پیام/د.خ

مسابقات قرآن

برچسب ها: قرآن ، مسابقات قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.