یک دستگاه خودروی پراید در گشت‌های شبانه دامپزشکی قزوین در حین توزیع گوشت فاقد مجوز توقیف شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مهدی جلوخانی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین گفت: پیرو بازدید‌های شبانه کارشناسان نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره دامپزشکی قزوین، یک دستگاه خودرو سواری پراید که حامل گوشت از استان‌های همجوار به مقصد شهرستان قزوین بود، شناسایی و توقیف شد.

جلوخانی افزود: ورود فرآورده‌های خام دامی به استان در شرایط بهداشتی، با نظارت دامپزشکی و تعیین مبدا و مقصد، امکانپذیر است که در همین زمینه، خودور و مالک متخلف آن به مراجع قضایی معرفی شدند.

او از شهروندان خواست تا فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز مجاز تحت نظارت دامپزشکی تهیه و در صورت مشاهده موارد تخلف مراتب را بصورت ۲۴ ساعته از طریق سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۵۱۲ به دامپزشکی اطلاع رسانی کنند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین به مدیران رستورانها، تالارها، مراکز آموزشی، و درمانی هشدار داد، تهیه فرآورده‌های خام دامی از توزیع کنندگان سیار، مورد تایید دامپزشکی نیست و در صورت مشاهده تخلفاتی از این دست که سلامت مردم را به مخاطره می‌اندازد، دامپزشکی به هیچ عنوان چشم پوشی نخواهد کرد و مراتب را از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌کند.

انتهای پیام/ک

یک دستگاه خودروی پراید  در حین توزیع گوشت فاقد مجوز توقیف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار