ضرغامی از آغاز پروژه مرمت و بازسازی خانه نیما هم‌ زمان با سالروز تولد او خبر داد.

برزین ضرغامی مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جزئیات آغاز عملیات مرمت و بازسازی خانه نیما یوشیج گفت: از صبح امروز هم زمان با سالروز تولد نیما کار مرمت و بازسازی خانه او آغاز شد.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران افزود: ۲۴ تیم اجرایی در کار مرمت و بازسازی خانه نیما مشغول به فعالیت هستند و ما در سازمان زیباسازی شهرداری تیمی را به کار گرفتیم تا سقف و شیروانی خانه نیما را در بازه زمانی کوتاه ایمن سازی کند، زیرا این احتمال وجود داشت با توجه به شروع بارش و وزیدن باد ریزش سقف رخ دهد.

ضرغامی در تشریح دیگر فعالیت تیم‌های اجرایی مرمت و بازسازی خانه نیما گفت: تیمی تخصصی روی مرمت در و پنجره خانه، تیمی دیگر مشغول تراشیدن سیمان های کشیده شده روی آجرهای خانه هستند و برنامه ریزی ما به این گونه است که دیگر تیم های مرمت و بازسازی با پیشرفت پروژه به کار اضافه شوند.


بیشتر بخوانید: آخرین جزئیات از تکمیل پروژه فلکه دوم نیرو هوایی 


او تصریح کرد: کار مرمت و بازسازی خانه نیما با امضای تفاهم نامه‌ای بین سازمان زیباسازی و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران آغاز شد.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که کار مرمت و بازسازی خانه نیما در چه بازه زمانی انجام می‌شود گفت: تمام تلاش ما این است که کار مرمت و بازسازی با سرعت قابل قبولی انجام شود اما امیدواریم بتوانیم ظرف مدت ۵ تا ۶ ماه کار مرمت و بازسازی خانه نیما را به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/

اسفند ۹۹ زمان افتتاح خانه نیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار