رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ایذه از برگزاری مسابقه خلاقیت و اوریگامی در کتابخانه یار مهربان این شهرستان خبر داد.

جبار نوروزی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ایذه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: خلاقیت یعنی خلق آثاری نو و توانایی ارائه ایده‌های جدید، خلاقیت در افراد مختلف در سطوح متفاوتی قرار دارد، ولی مهارت‌های اکتسابی قابل یادگیری است که می‌توان با تمرین آن را ارتقا داد.

او افزود: به منظور بالا بردن خلاقیت و توانایی تفکر در کودکان، مسابقه خلاقیت و اوریگامی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در کتابخانه یار مهربان برگزار شد.

فرزانه کریمی مسئول کتابخانه عمومی یار مهربان، هدف از اجرای این برنامه را قویت و تشویق یادگیری، و افزایش اعتماد به نفس در بین اعضای کودک عنوان کرد.

او بیان داشت: این مسابقه در فضای باز و با حضور ۶ نفر از اعضای کودک کتابخانه برگزار شد و طی آن کودکان با همکاری و مشارکت با یکدیگر اوریگامی‌های زیبایی را خلق کردند و در پایان نیز به تمامی آن‌ها به منظور تشویق بیشتر آنان در حضور در برنامه‌های فرهنگی کتابخانه جوایزی اهدا شد.

به گفته کریمی، آموزش کاردستی و اوریگامی برای چندمین بار در کتابخانه عمومی یار مهربان برگزار شد و مورد استقبال اعضای کودک و نوجوان بود.

انتهای پیام/گ

مسابقه خلاقیت و اوریگامی در کتابخانه برگزار شد

برچسب ها: مهارت ، اخبار فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار