مشکلات گسترده رانندگان با دستیار هوشمند گوگل

کاربران نرم افزار اندروید اتو گوگل، مشکلات زیادی با دستیار هوشمند این شرکت دارند و عملا قادر به استفاده از خدمات آن نیستند.

مشکلات گسترده رانندگان با دستیار هوشمند گوگلبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با اینکه چهار سال از زمان عرضه اول نسخه سیستم عامل مخصوص خودروی گوگل با نام اندروید اتو(Android Auto) می‌گذرد ولی هنوز کاربران این سیستم عامل با دستیار هوشمند گوگل در خودروی خود مشکل دارند و در مواردی هیچ گونه کاری نمی‌توانند انجام دهند.


بیشتر بخوانید: سیستم عامل Android Auto با مشکل جدی مواجه است


در نسخه جدید اندروید اتو ویژگی‌هایی نظیر حالت تاریک و نوار ابزار و هشدارهای جدید برای سیستم ناوبری اضافه شده است. کارشناسان فناوری معتقدند به علت ضعف این سیستم عامل در ارتباط با دستیار صوتی گوگل، استفاده از آن می‌تواند موجب حواس‌پرتی راننده و اتفاقات جبران ناپذیر بشود.

مشکلات گسترده رانندگان با دستیار هوشمند گوگل

ناتوانی دستیار هوشمند گوگل در برقراری ارتباط با کاربران اندروید اتو

تعدادی از صاحبان خودروهای مجهز به Android Auto در اعتراضات خود اعلام کردند که متاسفانه زمانی که راننده قصد دارد روی نقشه یا بخشی دیگر از سیستم عامل مخصوص خودروی گوگل متمرکز شود، به طرز نگران کننده‌ای ایمنی حرکت به دلیل توجه به مسیر کاهش می‌یابد. دستیار هوشمند گوگل باید ضمن برقراری ارتباطی موثر و هوشمند با راننده او را از هرگونه توجه بیش از اندازه به جلو بی‌نیاز سازد. 

به نظر می‌رسد گوگل مدت‌ها است که از این مشکلات آگاهی دارد ولی به دلایلی نامعلوم آن‌ها را رفع نمی‌کند. البته ارتباط بین گوشی و سیستم عامل اندروید اتو به خوبی برقرار می‌شود ولی نمی‌تواند آن را جایگزینی برای عملکرد صحیح دستیار هوشمند گوگل در اندروید اتو دانست. گوگل خود نیز بارها از کاربران Android Auto نظرسنجی کرده است و طبق آمار منتشر شده از این شرکت، میزان رضایت کاربران بسیار پایین است. 

مشکلات گسترده رانندگان با دستیار هوشمند گوگل

کاربران این سیستم عامل مواردی نظیر شنیده شدن بوق‌های مضاعف، بیان پاسخ‌های بیهوده از سوی دستیار صوتی و ارتباط نامفهوم را تعدادی از مشکلات سیستم عامل اختصاصی گوگل برای خودروها می‌دانند. 

انتهای پیام/

نارضایتی کاربران از ارتباط نامفهوم دستیار هوشمند گوگل با اندروید اتو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
خاک تو سر گوگل ، بیاد خودمون بهش یاد میدیم چیکار کنه ، ولی اول باید قول بده از موتور جستجوگرهای ما استفاده کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
اهاااااا نمیدونم چرا این امریکاییای خنگ نمیان از چس جوی ایرانی ما استفاده کنن! عجیبه! مگه عقل ندارن