از نمایش‌های برگزیده بخش خانه تئاتر، تئاتر خیابانی، بخش کودک، نوجوان و خردسال در بیست و ششمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان تقدیر شد.

اهدای جوایز بیست و ششمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، در بیست و ششمین جشنواره تاتر کودک و نوجوان استان همدان در بخش جایزه خانه تئاتر در بخش نوجوان نمایش افسانه مار دوش به کارگردان محمد جهان پا، در بخش کودک نمایش کچل کفتر باز، به کارگردانی آزاده انصاری، در بخش خیابانی نمایش وقتی هفت سالم بود مهدی حبیبی، و دربخش خردسال هم از نمایش پر به کارگردانی اکرم ابوالحسنی تقدیر شد.

در بخش نمایشنامه نویسی هم از نمایش نامه موموم و راز گنج میر مهنا نوشته عقیل جماعتی از بوشهر، ستاره کار نوشته فروغ رستگار و سیروس زرتشتی از همدان و عملیات نجات مداد رنگی‌ها نوشته حسین حسین زاده جهرمی از جهرم تقدیر شد.

در بخش خردسال هم در بخش کارگردانی محمد محسنی از ساوه برای نمایش کودک و پرنده، در بخش متن نمایش هم منوچهر اکبر لو برای نمایشنامه پر از تهران، بازیگری مرد امیر حسین انصافی برای نمایش دنیای خیال انگیز من، در بخش بازیگر زن هم بهناز مهدی خواه برای نمایش دنیای خیال انگیز از تهران، برگزیده طراحی صحنه مهدی حبیبی برای نمایش کودک و پرنده انتخاب شدند.

همچنین در بخش کارگردانی خیابانی به خاطر رویکرد انسانی محمد محسنی کودک و پرنده از ساوه برگزیده جشنواره شد.

در بخش کارگردانی به نمایش مرد زنجبیل به کارگردانی ندا بداغ، در بخش موسیقی هم اذر نوش خدامی به نمایش هوشنگ لاک پشته، جایزه اهنگسازی به نمایش کچل کفترباز، الکا هدایت در بخش طراحی صحنه از نمایش هوشنگ لاک پشته، جایزه طراح برگزیده هم آورده سعادت پژو از نمایش کچل کفترباز، در بخش طراحی لباس هم آیا مالک محمدی برای نمایش مرد نون زنجبیلی و مناز کرمی برای نمایش با تاز ار، فاطمه عباسی بازیگر زن بازیگر نمایش کچل کفتر باز، پریوش کریمیان برای کچل کفترباز، و قدردانی ویژه از الک هدایت برای نمایش هوشنگ لاک پشته تقدیر شد.

در بخش بازیگری مرد هم، محمد ابراهیمی و سعید باغبانی نیر برای نمایش نمکی و دیو الکی و جایزه ویژه بازیگری مرد به ترابی نمایش بال تازار تقدیر کرد.

انتهای پیام/ا

پایان جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.