مدیر کل کمیته امداد امام خمینی: از ابتدای سال برای ۸۰۰ مددجو فرصت شغلی ایجاد شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، اکبر میرشکار در کارگروه اشتغال کمیته امداد امام خمینی با اعلام این خبر گفت: امسال ۵۵ میلیارد تومان تسهیلات در قالب پرونده‌های اشتغالزایی مددجویان به بانک‌ها ابلاغ شده است که از این میزان ۱۹ میلیارد تومان به مددجویان تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده است.

او افزود: بنا داریم تا پایان سال برای ۲ هزار و ۲۰۰ نفر دیگر فرصت شغلی ایجاد کنیم.

معاون هعماهنگی امور اقتصادی استاندار قم نیز در این جلسه با قدردانی از کمیته امداد در ایجاد اشتغال مددجویان تاکید کرد در این زمینه باید مزیت‌های استان در نظر گرفته شود.

غضنفری از بانک‌های استان نیز خواست با استفاده حداکثری از اختیارات خود و فرصت‌های ایجاد شده منابع خود را برای ایجاد اشتغال در اختیار استان قرار دهند.

او در عین حال از احتمال تجدید نظر در اختصاص منابع به برخی دستگاه‌های اجرایی که نتوانند از منابع استفاده کنند خبر داد و گفت: در این صورت منابع معطل مانده در دستگاه‌ها به سایر دستگاه‌های دارای قابلیت اختصاص می‌یابد

معاون استاندار با اشاره به وجود ۱۳ هزار میلیارد تومان منابع بانک‌های دولتی و تجاری بار دیگر از بانک‌های خصوصی خواست به تناسب منابع خود در اقتصاد استان مشارکت کنند.

کمیته امداد امام خمینی امسال ۶۷ هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد کرده است که قرار است تا پایان سال به ۱۷۰ هزار فرصت شغلی برسد.

انتهای پیام/الف

ایجاد ۸۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار