معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری کل استان کرمان گفت: مجتمع قضایی شهید نوروز زاده ویژه رسیدگی به تصادفات و سوانح رانندگی روز چهارشنبه ۲۲ آبان با حضور مسئولان استانی راه اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  محمد حسین زاده کافی، معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری کل استان کرمان گفت: راه اندازی مجتمع قضایی شهید نوروز زاده در ادامه‌ی تلاش‌های دادگستری کل استان کرمان جهت جلوگیری از اطاله دادرسی، تکریم هر چه شایسته‌تر ارباب رجوع نسبت به احقاق حقوق است.

او افزود: با توجه به اینکه تصادفات و سوانح رانندگی یکی از معضلات جوامع امروزی بوده است و همواره خسارات مادی و معنوی متعددی به دنبال دارد.

زاده کافی تصریح کرد:آسیب دیدگان در پی جبران این خسارات قبل از هرکاری باید به مراجع قضایی مراجعه و به دلیل بعد مسافت بین مراجعی که آسیب دیدگان برای طی مراحل قانونی باید به آنجا مراجعه کنند. تصمیم بر این شد برای رفاه حال همشهریان یک مجتمع قضایی تحت عنوان مجتمع قضایی شهید نوروز زاده، ویژه رسیدگی به تصادفات و سوانح رانندگی راه اندازی شود.

او بیان کرد: این مجتمع در ساختمانی به مساحت ۱۰۵۰ مترمربع و در بلوار ۲۲ بهمن جنب ساختمان دادسرای عمومی و انقلاب کرمان راه اندازی خواهد شد.

زاده کافی تصریح کرد: مجتمع قضایی مذکور شامل سه شعبه شورای حل اختلاف، سه شعبه دادیاری، یک شعبه کیفری ۲ و یک شعبه اجرای اجکام کیفری بوده و امید است با استقرار کارشناسان راهنمایی و رانندگی، پزشکی قانونی، بیمه‌های جبران خسارت و صندوق جبران خسارت‌های بدنی در محل مذکور انجام امور با سرعت و به سهولت انجام پذیرد.

انتهای پیام/ی

آغاز ساخت یک طرح در دادگستری کرمان

برچسب ها: دادگستری ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار