سرپرست تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی از دستور مدیرعامل منطقه ویژه پارس در خصوص افزایش قرارداد چشمگیر ملی پوشان ساحلی این تیم خبر داد.

استان بوشهر استعداد‌های فراوانی در فوتبال ساحلی داردبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اکبر فرید در نشستی صمیمانه با ملی پوشان بوشهری و عضو تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی از درخشش آن‌ها در جام بین قاره‌ای امارات که منجر به قهرمانی در این مسابقات شد تقدیر کرد و بیان کرد: این موفقیت به عنوان یک دستاورد موجب خوشحالی هموطنان عزیز را فراهم ساخت که شایسته است از سرمربی تیم فوتبال ساحلی، کادر فنی و بازیکنان بوشهری این تیم  قدردانی شود.

او تصریح کرد: توجه جدی به سطوح مختلف ورزشی در مناطق مختلف کشور می‌تواند به شناسایی استعداد‌ها کمک کند و حضور۴ بازیکن از تیم پارس جنوبی و استان بوشهر نشان از حضور استعداد‌های فراوان در این استان دارد که امید می‌رود با برنامه ریزی لازم شرایط را برای کشف این استعداد‌ها مهیا ساخت.

سرپرست تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از عملکرد تیم فوتبال پارس جنوبی در مسابقات لیگ برتر از آمادگی این تیم جهت حضوری قدرتمندانه در مسابقات آینده خبر داد.

پاداش ویژه سیدپیروز موسوی به بازیکنان بوشهری فوتبال ساحلی

فرید افزود: نشستی صمیمانه و بسیار خوب بین بازیکنان ملی پوش پارس جنوبی و مهندس موسوی برگزار شدکه در این نشست مدیرعامل منطقه ویژه پارس ضمن صدور دستوراتی خاص برای حل مشکلات این تیم، خواهان افزایش قرارداد بازیکنان و ملی پوشان به دلیل کسب موفقیت تاریخی برای کشور عزیزمان شد.

سرپرست تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی تصریح کرد: مهندس موسوی در خصوص مشکلات این تیم نیز دستوراتی صادر کردند که موجب خوشحالی شد و ما را برای برنامه‌های آینده خود در حوزه گسترش این رشته ورزشی و کشف استعداد‌های فوتبال ساحلی استان بوشهر امیدوار کرد.

فرید با اشاره به زیرساخت‌های ایجاد شده توسط پارس جنوبی در سطح فوتبال ساحلی استان بوشهر افزود: بزودی فعالیت‌های ویژه این باشگاه در سراسر استان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.