فرماندار خوشاب گفت: مدیران دستگاه‌های دولتی حق استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی را ندارند.

استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی ممنوع استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امان الله خدمتگزار فرماندار خوشاب در جلسه انجمن کتابخانه‌ها در محل فرمانداری با اشاره به اینکه کتاب غذای روح است، گفت: همانطور که جسم انسان اگر تغذیه نکند از حرکت می‌ایستد، کتاب نیز غذای روح انسان است و اگر روح انسان تقویت نشود کار انسان لنگ می‌شود.

او کمال انسان را در گرو مطالعه مستمر و تقویت روح انسانی دانست و تاکید کرد: تمام جوامع پیشرفته در تاریخ دارای فضایلی هستند و از آن جمله دین و اندیشه‌های معرفتی و همچنین مطالعه و کتابخوانی است.

فرماندار خوشاب حرکت به سوی خردورزی و روح هم بستگی ملی را از دیگر عوامل دخیل در پیشرفت و توسعه جوامع انسانی عنوان کرد و گفت: همه این موارد در راستای حرکت جوامع به سمت آرمان‌های خود شکل خواهد گرفت.

خدمتگزار افزود: مردم در ماه‌های باقی مانده تا انتخابات شناخت و آگاهی خود را نسبت به وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی افزایش دهند تا بتوانند فرد اصلح را انتخاب کنند.

او تصریح کرد: مطالعه کتاب و آگاهی از قوانین انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی مردم سبب می‌شود نمایندگان شعار‌های خارج از حیطه وظایف خود ارائه ندهند.

فرماندار خوشاب گفت: در مواردی نامزد‌ها برای کسب آرای بیشتر وعده‌هایی می‌دهند که عمل به آن خارج از چارچوب وظایف آن‌هاست.

خدمتگزار افزود: بسیاری از مردم از آیین نامه‌ها و وظایف نمایندگان مجلس آگاهی ندارند و مطالباتی را که حل آن بر عهده دستگاه‌های اجرایی است از نمایندگان درخواست می‌کنند.
 
او تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های دولتی حق استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی را ندارند و در صورت مشاهده برخورد جدی با آن‌ها می‌شود.

فرماندار خوشاب گفت: وظیفه دستگاه‌ها و مدیران اجرایی در عرصه انتخابات ایجاد بستر برای برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و با مشارکت پرشور مردم است.
 
انتهای پیام//ج.ر
 
 

کمال انسان در گرو مطالعه مستمر و تقویت روح انسانی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.