آیین گرامیداشت دومین سالگرد ۸۳ دانش‌آموز و ۲ فرهنگی جانباخته حادثه زلزله ۲۱ آبان سال ۹۶ سرپل‌ذهاب با حضور مسئولان، دانش‌آموزان و فرهنگیان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محبت جمالی نیا فرماندار سرپل ذهاب گفت : در زمان زلزله آبان سال ۹۶ غرب کرمانشاه، مشارکت و هم نوعی و نوع دوستی آموختیم، مردم، ادارات، نیروهای، سپاه، ارتش، انجمن‌ها و سمن‌ها همه پای کارآمدند و کارنامه موفقی پس از این بحران به ثبت رساندند.

او به حضور مبارک رهبر معظم انقلاب پس از ساعات اولیه زلزله در شهرستان سرپل ذهاب اشاره کرد و گفت : ایشان با نگاه‌های معنوی و برنامه‌های راهبری روند زندگی و بازسازی در شهرستان را امیدبخش کرد و مسئولان را باتلاش مضاعف پای کار آورد.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب افزود: در سال ۹۷ پس از زلزله، دانش آموزان با کسب مدارج علمی و دانشجویان باموفقیت در کنکور رتبه‌های برتر کشور موفق شدند و ثابت کردند همانند گذشتگان دوران جنگ تحمیلی مقاوم و بسیجی هستند.

او گفت: در زمان زلزله وحدت و انسجام در بین مردم سراسر کشور و مسئولان مایه امید در دل زلزله زدگان شد و همه در کنار همدیگر به یاری هم شتافتند.

رئیس آموزش و پرروش سرپل ذهاب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان زلزله سال ۹۶ و دانش آموزان و فرهنگیان جانباخته گفت: در ایام زلزله در کوتاه‌ترین زمان سنگر تعلیم و تربیت رها نشد و دانش آموزان با حضور در کلاس‌های درس جای خالی جانباختگان را پرکردند و گرامی داشتند.

روح اله عباسیان گفت: خدمت صادقانه در سنگر تعلیم و تربیت و انجام کار‌های فرهنگی دانش آموزان در ایام زلزله در سرپل ذهاب با وجود حجم بالای آسیب‌ها و مشکلات کمتر از جبهه و جهاد در سنگر‌های جنگ نبود.

 

 

انتهای پیام/د

مشارکت و هم نوعی و نوع دوستی در زلزله

 

برچسب ها: حوادث ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.