معاون امور توسعه و پیشگیری بهزیستی استان ایلام از شرکت بیش از ۱۵۰۰ نفر در دوره‌های آموزش پیش از ازدواج در سالجاری خبر داد.

شرکت بیش از ۱۵۰۰ نفر در دوره‌های آموزش پیش از ازدواجعزیزنیا معاون امور توسعه و پیشگیری بهزیستی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت: در سالجاری طرح آموزش پیش از ازدواج را در شهرستان‌های آبدانان، بدره، دره شهر، ایلام و سیروان با استفاده از مدرسین دوره دیده و با آموزش سرفصل‌های مصوب سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.

او با بیان اینکه  طرح آموزش پیش از ازدواج در قالب کلاس‌های آموزشی ۴ ساعته برگزار شده بیان کرد: بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر از افراد ۱۵تا ۳۰ ساله در مناطق مختلف شهرستان‌ها از این آموزش‌ها بهرمند گردیده اند.

عزیزنیا افزود: در حال حاظر این طرح در سه شهرستان چرداول، ایوان و مهران در حال اجرا می‌باشد و طبق اعتبار تخصصی و قرارداد‌های منعقد پیش بینی می‌شود تا پایان آبان ماه تعداد ۷۳۵ نفر آموزش دریافت نمایند.

او اهداف طرح آموزش پیش از ازدواج را ارتقای کیفیت و سلامت ازدواح و پیشگیری از طلاق، پیشگیری از آسیب‌های مرتبط با ازدواج، نهادینه سازی ضرورت آموزش پیش از ازدواج و ارتقاء احساس رضایت از زندگی خانواده عنوان کرد.

عزیزنیا اضافه کرد: آموزش پیش از ازدواج از سال ۱۳۸۱ در دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی معاونت پیشگیری در دستور کار قرار گرفت و طراحی و برنامه ریزی آن آغاز و اکنون این طرح در مشاوره معاونت پیشگیری اجرا میگردد.

انتهای پیام/غ

شرکت در دوره‌های آموزش پیش از ازدواج در استان ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.