محسن ربیع‌خواه بازیکنی که شاید نام و آوازه‌ای شبیه به دیگران نداشته باشد، اما عملکرد درخشانی داشته و آمار‌ها نشان می‌دهد هم در زمان برانکو ایوانکوویچ و حالا در زمان کالدرون، یکی از بهترین‌های تیم بوده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات دور جدید خود را استارت زده و بازیکنان این تیم باید در دوره جدید کار را زیر نظر گابریل کالدرون ادامه بدهند. کار‌های فنی در کنار یک دوره بدنسازی کوتاه‌مدت در برنامه تیم قرار گرفته تا سرخپوشان مهیای بازگشت به لیگ شوند.

ربیع‌خواه: باید تلاش کنیم دوباره به فینال آسیا برویم

بازیکنان به دو قسمت تقسیم می‌شوند؛ ستاره‌ها و بازیکنان معمولی و بی حاشیه که کمتر به آن‌ها پرداخته می‌شود. در روز‌های تعطیلی لیگ، سراغ محسن ربیع‌خواه یکی از این بازیکنان بی حاشیه رفتیم. این بازیکن شاید نام و آوازه‌ای شبیه به دیگران نداشته باشد، اما عملکرد درخشانی داشته و آمار‌ها نشان می‌دهد هم در زمان برانکو ایوانکوویچ و حالا در زمان کالدرون، یکی از بهترین‌های تیم بوده است، به حدی که هیچ کدام نتوانستند از او دل بکنند.

ربیع خواه در ابتدا گفت: «خوشبختانه در هفته‌های اخیر به روند امتیازگیری خوبی رسیدیم. در واقع پرسپولیس خود را نشان داد. هرچند برخی باز هم از ما انتقاد می‌کنند، اما با توجه به حمایتی که از سوی هواداران می‌شویم، توانستیم خود را دوباره به رده‌های بالای جدول برسانیم. می‌دانم که راه زیادی تا پایان فصل باقی مانده، اما پرسپولیس در این فصل هم می‌تواند قهرمان لیگ شود. این موضوع، خواسته اصلی همه بازیکنان است.»

او اضافه کرد: «همه بازیکنان هم دل و هم قسم شده‌اند تا هر هفته و هر بازی یک پیروزی تقدیم هواداران کنند. البته کسب برد در همه دیدار‌ها سخت است، اما وقتی با ذهنیت کسب پیروزی وارد زمین شویم، می‌توانیم عملکرد قدرتمندانه‌ای داشته باشیم. تمام خواسته ما این است که طرفداران‌مان را شاد و خوشحال ببینیم. از سوی دیگر هفته به هفته هماهنگی بین کادرفنی و بازیکنان بیشتر می‌شود و این موضوع، دلیل ما برای نشان دادن انگیزه‌هایمان است. حالا هم می‌گویم با توجه به شرایطی که داریم می‌توانیم نسبت به موفقیت‌های بیشتر در این فصل هم امیدوار باشیم.»

هافبک تدافعی پرسپولیسی‌ها افزود: «موضوع مهم اینجاست که پرسپولیس با این که حواشی زیادی اطرافش می‌بیند، اما همیشه روی تلاش بازیکنان مربیان و حمایت‌ها هوادارانش است که به نتیجه می‌رسد نه حواشی که می‌خواهند به تیم ما اضافه کنند. بازیکنان ما حرفه‌ای هستند و می‌دانند باید در زمین بازی امتیاز کسب کنند. به همین خاطر است که می‌بینید آمار ما در همه بازی‌ها خوب و قابل تقدیر است. کارشناسان هم از تیم ما تعریف و تمجید می‌کنند و تا جایی که می‌دانم، هواداران هم راضی هستند. البته مسائلی هم پیش می‌آید مثل بدشانسی که ما را از کسب برد دور می‌کند، ولی تاکید می‌کنم که تیم بسیار امیدواری هستیم.»

این بازیکن با اشاره به دو پیروزی اخیر این تیم در دو بازی خارج از خانه مقابل شاهین بوشهر و فولاد خوزستان گفت: «هر دو برد را بیرون از خانه کسب کردیم که فکر می‌کنم باعث خوشحالی هواداران شد. این دو پیروزی به همراه تساوی مقابل ماشین سازی ما را به رده‌های بالای جدول کشاند و مطمئن هستم که می‌توانیم از این هم بیشتر پیشرفت کنیم، چون ذهنیت کسب موفقیت در تیم ما جا افتاده و همه بازیکنان می‌خواهند بهترین نمایش خود را داشته باشند. همه به ما می‌گویند کسب قهرمانی آسان است، اما حفظ قهرمانی مشکل. ما دو فصل این قهرمانی را حفظ کردیم و حالا برای چهارمین بار می‌خواهیم قهرمان شویم.»

ربیع‌خواه درخصوص وضعیت خودش گفت: «آنچه که کادر فنی می‌خواهد را در زمین بازی پیاده می‌کنم و دوست ندارم کار‌های اضافی در هنگام بازی‌ها انجام بدهم. خدا را شکر هواداران و کادر فنی از عملکردم تا اینجای کار راضی هستند و امیدوارم با ارائه بازی‌های بهتر، بازهم باعث شادی طرفداران شوم. حقیقت این است که ما در این فصل چند برابر بیشتر از گذشته به حمایت هواداران نیاز داریم و باید آن‌ها کنار ما باشند و حمایت‌ها را در فضای مجازی یا استادیوم‌ها افزایش بدهند، زیرا در حال حاضر هیچ چیز به اندازه تشویق آن‌ها به تیم ما آرامش نمی‌دهد. اگر بتوانیم در پایان نیم فصل بهترین رده جدول را از آن خود کنیم، قطعا استقبال و حمایت‌ها از تیم مان بیشتر‌ می‌شود.»

هافبک سرخپوشان در نهایت گفت: «سال قبل در همین زمان‌ها بود که به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیدیم. این اتفاق برای همه پرسپولیسی‌ها پر از خاطرات تلخ و شیرین بود که نمی‌توانیم آن را از یاد ببریم. مطمئنم هواداران پرسپولیس هم وقتی به سال قبل فکر می‌کنند، نظری مثل من دارند، زیرا خاطرات زیادی برای آن‌ها تداعی می‌شود. در واقع می‌توانستیم قهرمان آسیا شویم هر چند با پنجره‌های بسته و غیرت بازیکنان به فینال رسیدیم.

اما هر چه بود تمام شد و باید تلاش کنیم تا در همین سال‌ها، دوباره راهی فینال آسیا شویم.»

منبع: روزنامه جام جم

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.