یک حفار غیر مجاز در شهرستان املش دستگیر شد .

دستگیری حفار غیر مجاز در املشبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ علی گلپور فرمانده یگان حفاظت اداره‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: یک نفر به اتهام حمل غیر قانونی دستگاه فلزیاب و اقدام به حفاری غیر مجاز در شهرستان املش دستگیر شد.

او با اشاره به گزارش‌های مردمی مبنی بر تردد مشکوک یک خودروی سواری، افزود: با توجه به گزارش‌های مردمی و تردد یک دستگاه خودروی سواری به قصد حفاری غیر مجاز در شهرستان املش نیرو‌های پایگاه حفاظتی کجیداین شهرستان بلافاصله اقدام به سرکشی از منطقه کردند و خودرو مورد نظر کشف و پس از بازرسی آن موفق به کشف ۱ دستگاه فلزیاب با متعلقات آن شدند.

فرمانده یگان حفاظت اداره‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: با کشف این دستگاه فلزباب یک حفار غیر مجاز هم دستگیر شد.

فرمانده یگان حفاظت اداره‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: این متهم به دستور مقام قضایی پس از تنظیم صورتجلسه و بازجویی‌های اولیه، به حفاری غیر مجاز اقرار کرد.

سرهنگ علی گلپور در پایان تصریح کرد: این حفار غیر مجاز برای تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی شهرستان املش معرفی شد.

 

انتهای پیام / ق 

یک حفار غیر مجاز به همراه یک دستگاه فلزیاب دستگیر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.