مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران در راستای تحقق نیت واقفان و با کمک خیران نیک‌اندیش نسبت به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان اقدام و در این راستا شماره حساب جهت مشارکت خیران اعلام شده است.

حجت الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: به مناسبت ۱۷ ربیع الاول سالروز میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و هفته وحدت مرحله دوم طرح آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در استان برگزار می‌شود.

او افزود: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران در راستای تحقق نیت واقفان و با کمک خیران نیک‌اندیش نسبت به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان اقدام می‌کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران گفت: در مرحله اول اجرای این طرح، به برکت عوائد موقوفات ۱۱ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد مازندران و در کل کشور ۳۲۰ زندانی به کانون خانواده خود بازگشتند.

حیدری با بیان اینکه مرحله دوم آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در مازندران آغاز شده است، افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه جهت مشارکت خیران در این طرح شماره حساب بانک مسکن به شماره کارت ۸۰۰۱ ‏-۸۰۰۱ ‏-۲۳۱۳ ‏-۶۲۸۰ ‏و شماره حساب ۱۴۰۰۵۲۷۹۳۳۷ و شماره شبا IR ۵۴۰۱۴۰۰۴۰۰۰۰۰۱۴۰۰۵۲۷۹۳۳۷ ‏بهنام سازمان اوقاف و امور خیریه ‏- حمایت از آزادی زندانیان را در اختیار عموم مردم و خیران قرار داده و هر کسی به اندازه توان مالی خود می‌تواند در این کار خیر سهیم باشد.

انتهای پیام/س

مرحله دوم آزادی زندان جرائم غیرعمد در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.