مدارس ابتدایی ورامین به دلیل آلودگی هوا تعطیل شدند.

حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: مدارس ابتدایی این شهرستان شیفت عصر امروز و  شیفت های صبح و عصر فردا تعطیل هستند.

فرماندار شهرستان ورامین بیان کرد: اداره ها به فعالیت خود ادامه می‌دهند و محدودیت ترافیکی در شهرستان ورامین وجود ندارند.

او افزود: شاخص کنترل کیفیت هوا اکنون در شهرستان وزامین بالای ۱۶۰ است و تعطیلی زنگ ورزش مدارس راهنمایی و دبیرستان به مدیریت مدرسه بستگی دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۰ آبان ۱۳۹۸
آقای فرماندار کانالهای تلگرامی شهرستان ورامین از دیروز دارند اعلام می کنند شاخص آلودگی شهرستان بالای 160 است و شما یک مرتبه دیشب اعلام کردید شاخص به 150 هم نمی رسد و مدارس فردا تعطیل نیست . در این آلودگی هوا که بسیار هم زیاد بود فرزند خود را صبح به مدرسه فرستادم و حالا شما اعلام می کنید که شیفت عصر تعطیل است . چرا شیفت صبح را تعطیل نکردید . مگر آلودگی هوای دیروز را ندیدید . مگر رسانه ها اعلام نکردند هوا آلوده است مدارس روز دوشنبه تعطیل شود . چرا همان صبح قبل از ساعت 7 صبح اعلام نکردید که مدارس تعطیل شوند .
البته خودم جواب تمام سوالات خودم را می دانم . چون شما در ورامین زندگی نمی کنید و از هوای آلوده شهر تا زمانیکه به محل کار خود نیایید خبر ندارید و فکر می کنید هوای همه جا مثل شمال تهران است
آخرین اخبار