آیین افتتاحیه لیگ کتاب خوانی دانش آموزان استان سمنان با حضور مسئولان استانی در سمنان برگزار شد.

مریم حدادی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، معا ون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان در آیین افتتاحیه لیگ کتاب خوانی دانش آموزان استان سمنان با اشاره به تاکید اسلام بر کتاب خوانی گفت: دین اسلام دین خواندن است و ما مسلمانان وظیفه‌ی سنگینی در خصوص خواندن به عنوان الگوی مردم جهان داریم.

او افزود: با کتاب خواندن دانش آموزان می‌توانند تفکر و تعقل و اندیشه ورزی را در وجود خود شکل دهند و درستی رفتار خود را با کتاب مقایسه کنند.

معا ون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان تصریح کرد: دانش آموزان آینده سازان کشور هستند و به تفکر و تعقل و رشد فکری نیاز دارند و زمانی که اندیشه رشد کند، کیفیت زندگی نیز افزایش می‌یابد.

حدادی با اشاره به مزایای کتاب خوانی بیان داشت: افزایش مهارت‌های اجتماعی و تعامل و ارتباط با جامعه و مدرسه و غیره از فواید کتاب خوانی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشت:

او بیان کرد: افزایش تمرکز و پیشرفت در تحصیل و کاهش آسیب‌های اجتماعی با کتاب خواندن و به دست آوردن تجربیات دیگران و افزایش اعتماد به نفس و رشد اخلاق از مزایای کتاب خوانی است.

انتهای پیام / م

افزایش اعتماد به نفس و رشد اخلاق از مزایای کتاب خوانی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار