مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از پلمب یک واحد غیرمجاز تولید روغن از چربی طیور در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مهدی قنادی مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت : چندی پیش گزارشی مبنی بر فعالیت غیرمجاز یک شرکت تولید روغن از چربی‌های کشتارگاهی و آلایش طیور در جاده سراب نیلوفر که برای واحد‌های تولیدی اطراف مزاحمت‌هایی ایجاد کرده بود، به دادسرای عمومی و انقلاب استان ارجاع شد.

او گفت : این شرکت در داخل یک واحد غیرفعال بیسکویت سازی که آن را بصورت استیجاری در اختیار گرفته بود، شبانه مبادرت به تولید روغن از چربی طیور می‌کرد.

مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: هرچند روغن تولیدی این واحد به منظور استفاده در خوراک طیور بکار گرفته می‌شد، اما فعالیت این شرکت مشکلات عدیده‌ای را برای واحد‌های تولیدی اطراف از جمله یک شرکت طیور که از واحد‌های مادر و تولید کننده جوجه یک روزه گوشتی در استان است، ایجاد کرده بود.

او گفت: متاسفانه این واحد تولیدی فعال تولیدکننده جوجه‌های یک روزه گوشتی به دلیل بوی نامطبوع و آلایندگی‌هایی که شرکت غیرمجاز مجاور برای آن بوجود آورده بود، تعطیل شده و ۸۰ نفر از پرسنل آن نیز بیکار شده بودند.

قنادی گفت: به منظور صیانت از حقوق عمومی و با توجه به غیرقانونی بودن فعالیت واحد تولیدی مذکور جوانب امر کاملا مورد بررسی قرار گرفت و از ادامه فعالیت این شرکت با پلمب آن جلوگیری شد.

او گفت: تمامی اقلام فاسد کشف شده در این واحد غیرمجاز هم معدوم شد .

 

 

انتهای پیام/د

فعالیت غیرمجاز یک شرکت تولید روغن

 

برچسب ها: تعزیرات ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.