فرماندار سیریک از خسارت ۱۰ میلیارد ریالی باران در روستا‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،احمد جمالدینی فرماندار سیریک گفت:بارندگی های دو روز گذشته ۱۰ میلیارد ریال خسارت به روستا‌های این شهرستان وارد کرد.

او افزود: در پی بارندگی‌های دو روز گذشته و طغیان رودخانه‌های فصلی راه ارتباطی ۱۲ روستا و برق ۲۵ روستا در شهرستان سیریک مسدود و قطع شد.

فرماندار سیریک گفت:بر اثر طوفان و بارش‌های شدید دوروز گذشته گذشته در شهرستان سیریک که همراه با تگرگ و طغیان رودخانه‌های گَز، مَرِگ و دهارِن بود، بیش از ۱۰ میلیارد ریال خسارت به منازل مسکونی، تاسیسات برق، بخش کشاورزی، مدارس، شیلات، و راه‌های روستایی وارده شده است.

جمالدینی با بیان اینکه بارندگی‌ها باعث شد که برق ۲۵ روستا در سیریک قطع شود، افزود: براثر بارش شدید باران دیروز و دیشب، که همراه با تگرگ و طوفان بود منجر به شکسته شدن تیر‌های برق، پارگی شبکه انتقال و سوختن ترانسفورماتور‌های برق شد و همین هم باعث شد که برق ۱۳ روستای بخش مرکزی شهرستان سیریک قطع شود که با تلاش نیرو‌های اداره برق سیریک، برق تمام روستا‌ها  وصل شد.

او گفت: در پی بی احتیاطی، یک پسر بچه ۸ ساله اهل و ساکن روستای میشی که برای تماشا و نگاه کردن طغیان رودخانه رفته بود با افتادن در رودخانه گز جان خودش را از دست داد.

منبع :  مهر

انتهای پیام/ر

طغیان رودخانه جان کودک سیریکی را گرفت 

 

 

برچسب ها: آب و هوا ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.