اخبار روز حوادث البرز در بسته خبری دوشنبه ۲۰ آبان ۹۸

مهم‌ترین حوادث امروز، دو شنبه ۲۰ آبان ماه ۹۸ در البرز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

اخبار روز حوادث البرز در بسته خبری دوشنبه ۲۰ آبان ۹۸به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان البرز را در روز شنبه بیستم آبان ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

کشف بیش از ۱۲ کیلوگرم هروئین در نظرآباد


سرهنگ علی سلیمانی، فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر حمل و انتقال موادمخدر به وسیله یک دستگاه خودرو سواری تیبا، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نظرآباد قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نظرآباد با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساوجبلاغ پس از اطمینان از صحت خبر با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی موفق به شناسایی خودرو متهم در نظرآباد شدند.

سرهنگ سلیمانی گفت: در ادامه ماموران با تعقیب و مراقبت خودرو متهم، در نهایت در یک فرصت مناسب با هماهنگی مقام قضائی اقدام به ایجاد ترافیک مصنوعی در آزادراه کرج- قزوین کرده و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به توقیف ۲ خودرو متهم ادامه داد: در بازرسی از خودرو‌های نامبرده ۱۲ کیلو و ۲۰۰ گرم هروئین و ۸۰۰ گرم شیشه، که به طرز ماهرانه‌ای در صندلی‌های آن‌ها جاساز شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد با با بیان اینکه پرونده مقدماتی به همراه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد،گفت: اعتیاد به مواد مخدر سبب به وجود آمدن رفتارهاى آسیب زا در جامعه شده و ذهن خلاق جامعه را که باید در خدمت پیشرفت و شکوفایی جامعه باشد به نیرو‌هایی وابسته و بیمار تبدیل می‌کند.

کشف بیش از 101 کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف 101 کیلو و 200گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس البرز و کرمان و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

سرهنگ علی عسگری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد.

او افزود: فردی در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت گسترده دارد و به تازگی مقادیر قابل توجهی تریاک را از قاچاقچیان شرق کشور خریداری کرده و به وسیله یک دستگاه خودرو پراید در حال انتقال آن به استان های مرکزی کشور است.

عسگری ادامه داد: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اطلاع داده شد و اکیپی از ماموران با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز در محور ورودی شهرستان بم مستقر شده و به رصد و پایش خودروهای عبوری پرداختند،که در نهایت موفق به شناسایی خودرو مورد نظر شده و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه ای در یک فرصت مناسب با ایجاد ترافیک سوری خودرو را متوقف و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان منتقل کردند.

این مقام انتظامی گفت:در بازرسی از خودرو متهم 101 کیلو و 200گرم تریاک کشف شد که پس از تکمیل پرونده به همراه متهم تحویل مراجع قضائی شد .

انتهای پیام/و

برچسب ها: حوادث ، البرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار