مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه دلایل اختلال پخش برنامه‌های ورزشی در مناطق مرزی این استان را تشریح کرد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،افشین امیری مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه درباره قطع شدن فوتبال‌های خارجی گفت : قطع فوتبال‌های خارجی هنگام پخش تنها مربوط به کرمانشاه نیست بلکه موضوعی کشوری است.

او گفت : در تمام شهرستان‌ها امکانات و زیرساخت فنی برای پخش فوتبال به واسطه نصب فرستنده‌های دیجیتال و سیگنال رسانی زمینی (Stm ۱) فراهم شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه گفت: رسانه ملی و به تبع صدا و سیمای مرکز کرمانشاه برای پخش فوتبال مشکلی ندارد و در این راستا امکانات و زیرساخت‌های فنی را مهیا کرده است.

این مسئول گفت: سازمان صدا و سیما برای تجهیز سیگنال رسانی زمینی (اس تی ام وان) هزینه‌های زیادی پرداخته و این تجهیزات را در ایستگاه‌های ماهواره‌ای و پرقدرت تلویزیونی نصب کرده است.

او گفت: در صورت همکاری شرکت‌های زیرساخت و مخابرات با اختصاص پهنای باند از طریق سیگنال رسانی زمینی مشکلی برای پخش فوتبال برای همه شهرستان‌ها جز شهرستان‌های هرسین و ثلاث باباجانی وجود ندارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه گفت: به منظور پخش فوتبال در دو شهرستان هرسین و ثلاث باباجانی علاوه بر پهنای باند اختصاص فیبر نوری نیز لازم است.

امیری گفت: در این راستا حسب دستور استاندار کرمانشاه مکاتباتی با دستگاه‌های ذیربط شده است و معاون سیاسی و امنیتی نیز به دستور استاندار شخصا پیگیر حل موضوع است .

 

 

انتهای پیام/د

قطع فوتبال‌های خارجی هنگام پخش موضوعی کشوری

 

برچسب ها: مطبوعات ، معرفی کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.