سازمان ورزش و آمادگی جسمانی نیرو‌های مسلح حضور دو تیم نظامی در لیگ برتر و استفاده از کشتی‌گیران خارجی را غیرقانونی اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان ورزش و آمادگی جسمانی نیرو‌های مسلح همزمان با آغاز لیگ برتر کشتی به حضور غیرقانونی کشتی‌گیران سرباز در قالب تیم‌های ترکیبی نظامی و غیر نظامی واکنش نشان داد و با ارسال چندین نامه به فدراسیون کشتی خواستار رسیدگی سازمان لیگ به این موضوع شد. همچنین تیم دانشگاه آزاد هم چندی پیش نسبت به نتیجه دیدار مقابل رعد پدافند ستارگان ساری که با عنوان تیم نظامی از کشتی گیر خارجی استفاده نموده بود اعتراض رسمی خود را به رئیس فدراسیون اعلام کرد.


بیشتر بخوانید:دانشگاه آزاد به دنبال تغییر نتیجه دیدار مقابل رعد پدافند/ جوانمرد به رئیس فدراسیون کشتی نامه نوشت


نکته قابل تامل اینکه مسئولان فدراسیون کشتی و سازمان لیگ پس از ارسال این نامه‌ها نه تنها واکنش خاصی نشان نداند بلکه تیم‌های یاد شده در رقابت‌های لیگ برتر به حضورشان ادامه دادند تا سرانجام رئیس سازمان ورزش و آمادگی جسمانی نیرو‌های مسلح در نامه‌ای آب پاکی را روی دستان مسئولان فدراسیون کشتی ریخت و ضمن غیر قانونی بودن حضور دو تیم رعد پدافند ساری و پاس تهران در لیگ برتر کشتی،خواستار برخورد با متخلفین شد.

نامه ارسالی رئیس سازمان ورزش و آمادگی جسمانی نیرو‌های مسلح برای علیرضا دبیر به شرح زیر است:

آب پاکی ستاد کل نیرو‌های مسلح روی دستان مسئولان فدراسیون کشتی/ با متخلفان برخورد می‌شود؟


بیشتر بخوانید:دستور وزیر ورزش برای پیگیری روند درمانی قهرمان آسیب دیده کشتی جهان


انتهای پیام/

امیر پیمبری خواستار برخورد فدراسیون کشتی با متخلفین مسابقات لیگ برتر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار