بیست و چهارمین دوره پیکار‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان دختر کشور جام سفیر کره‌جنوبی با قهرمانی تیم مازندران در بابلسر به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،در مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان دختر کشور جام سفیر کره‌جنوبیT ۲۸۳ تکواندوکار از ۳۲ استان کشور، در ۱۰ وزن به مدت دو روزدر سالن ورزشی «سرداران شهید نوبخت» بابلسر به مصاف هم رفتند که در نهایت مازندران میزبان مسابقات با کسب ۵ مدال طلا، یک برنز و ۶۶۲ امتیاز مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستاد.

هدایت تیم‌های الف و ب مازندران را در این رقابت‌ها محبوبه محمدنژاد با سرپرستی مهوش قمی و فاطمه فردی با سرپرستی فاطمه طالبی برعهده داشتند.

تیم تهران با ۲ طلا، ۲ نقره، یک برنز و ۳۹۸ امتیاز نایب قهرمان شد و تکواندوکاران البرز با کسب ۲ مدال طلا، یک برنز و ۲۹۳ امتیاز، عنوان سوم را از آن خود کرد.

عنوان‌های چهارم تا دهم رقابت‌ها نیز به ترتیب به تیم‌های گیلان، اصفهان، ایلام، کرمانشاه، یزد، اردبیل و قم، اختصاص یافت.

مراسم افتتاحیه مسابقات تکواندو نوجوانان دختر قهرمانی کشور با حضور‌"ریو جانگ هیان" سفیر کره جنوبی در ایران، پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، حسن زاده فرماندار بابلسر و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

انتهای پیام/س

دختران نوجوان مازندرانی قهرمان جام سفیر کره جنوبی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.