مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۱۹ آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی، دوست شاکی بود/شرور مسلح در دام پلیس به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهمترین حوادث امروز یکشنبه ۱۹ آبان ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانک دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان زابل، از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به برداشت غیرمجاز ۲۸ میلیون ریال از حساب یکی از شهروندان کرده بود خبر داد.

سرهنگ احمد ثمره حسینی در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز ۲۸ میلیون ریال از حساب بانکی وی، بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.

او  افزود: در روند بررسی پرونده توسط کارشناسان پلیس فتا مشخص شد، مبلغ سرقت شده از حساب شاکی توسط متهم صرف خرید اینترنتی شده است و متهم اقدام به خرید اینترنتی از یکی از سایت‌ها کرده است.

سرهنگ ثمره حسینی تصریح کرد: در روند بررسی پرونده، کارشناسان این پلیس نشانی و شماره همراه متهم را که دوست شاکی بود به دست آورده و او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل ضمن اشاره به اعتراف متهم به برداشت وجه از حساب شاکی گفت: متهم ۳۴ ساله که دوست شاکی بود با استراق سمع، اطلاعات بانکی شاکی را یادداشت و مورد سوء استفاده قرار داده که با اولین برداشت به دام پلیس فتا افتاد.

سرهنگ ثمره حسینی درپایان ازشهروندان خواست: اطلاعات بانکی خود را بر روی کارت‌ها یادداشت نکرده و در محیط‌های عمومی اطلاعات حساب خود را از طریق تلفن برای نزدیکان بیان نکرده و به طور دوره‌ای رمز‌های بانکی خود را تغییر دهید.

شرور مسلح دستگیر شد 

با تلاش مأموران انتظامی شهرستان زاهدان شرور مسلحی که با تیراندازی در یک نزاع دسته جمعی موجب مجروحیت تعدادی از شهروندان شده بود دستگیر شد.

سرهنگ حمیدرضا اکبری فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان  گفت: در پی وقوع یک مورد تیر اندازی و نزاع مسلحانه در دوازدهم خرداد ماه سال جاری در یکی از محلات شهر زاهدان که طی آن علاوه بر مجروح شدن چند شهروند، باعث ایجاد رعب و وحشت در بین اهالی محل شده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار یگان‌های انتظامی شهرستان قرار گرفت.

او  افزود: با تحقیقات فنی صورت گرفته توسط پلیس شرور مسلحی که عامل اصلی ناامنی بوجود آمده بود، شناسایی که با توجه به متواری بودن این شرور و نامشخص بودن مخفیگاهش تلاش برای دستگیری او ادامه یافت.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان تصریح کرد: سرانجام مأموران کلانتری ۱۵ زاهدان با انجام یکسری اقدامات تخصصی مخفیگاه این شرور را در محله "کریم آباد" زاهدان شناسایی و روز گذشته با رعایت تمامی جوانب احتیاط طی هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ اکبری با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی تأکید کرد:پلیس به عنوان حافظ جان، مال و ناموس مردم به هیچ وجه اجازه جولان و سرکشی را به افراد شرور و قانون شکن نخواهند داد و با این گونه افراد به شدت برخورد خواهد کرد.

واژگونی یک دستگاه وانت تویوتا در محور "سوران

واژگونی یک دستگاه وانت تویوتا در محور "سوران–هیدوج"، یک کشته و ۳ مجروح برجای گذاشت.

سرهنگ غلامرضا توکلی  فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران گفت: یک فقره تصادف فوتی محور "سوران-هیدوج" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام که بلافاصله برای بررسی موضوع در محل حادثه حاضر شد.

او با اشاره به اینکه در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، یک وانت تویوتا با ۴ سرنشین از جاده منحرف و واژگون شده، تصریح کرد: در این حادثه راننده ۲۵ ساله خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و ۳ سرنشین آن نیز مجروح و با کمک نیرو‌های امدادی به بیمارستان سراوان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران در ادامه بیان داشت: کارشناس تصادفات علت حادثه را سرعت غیرمجاز و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرده است.

کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در "سراوان"

رئیس پلیس آگاهی استان از کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در بازرسی از ۳ دستگاه کامیون در سراوان خبر داد.

سرهنگ ابراهیم ملاشاهی گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان سراوان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به ۳ دستگاه کامیون تانکر دار مشکوک شدند.

او  افزود: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پس از متوقف کردن خودرو‌ها در بازرسی از آن‌ها ۲۷ هزار و ۷۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق و فاقد هرگونه مجوز حمل کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به توقیف این خودروها، خاطر نشان کرد: افراد متخلف با تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند.

۲۵ تن پودر پنیر قاچاق به مقصد نرسید

با هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان "ایرانشهر" ۲۵ تن پودر پنیر قاچاق قبل از رسیدن به مقصد کشف شد.

سرهنگ محمود سعادتی فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: ماموران ایست و بازرسی مسجد ابوالفضل (ع) این فرماندهی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک شدند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی پس از هدایت خودرو‌ها به داخل ایستگاه در بازرسی از آن ۲۵ تن پودر پنیر قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این محموله قاچاق را ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، افزود: خودرو کامیون توقیف و راننده متخلف با تشکیل پرونده راهی دادسرا شد.

واژگونی پژو ۴۰۵ با یک کشته و ۲ مجروح

واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در محور زرآباد-کنارک یک کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت.

سرهنگ یدا... ستوده" رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت:  یک فقره تصادف فوتی در محور "زرآباد-کنارک" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش و بلافاصله تیمی از پلیس راه به همراه نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

او  افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه پژو ۴۰۵ با ۳ سرنشین که از جاده منحرف و واژگون شده است.

سرهنگ ستوده تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه راننده ۲۵ ساله خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و ۲ سرنشین دیگر آن نیز مجروح و با کمک نیرو‌های امدادی به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: علت حادثه از سوی کارشناس پلیس راه تخطئی از سرعت مطمئنه و بی توجهی به جلو اعلام شده است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار