ابراهیم شکوری درباره اتفاقات این‌ روز‌های فوتبال کشورمان توضیحاتی ارائه داد.

ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برتری تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان مقابل امارت اظهار کرد: این روز‌ها خبرهای خوبی می‌شنویم. دیشب تیم فوتبال ساحلی ایران قهرمانی رقابت‌های بین قاره را به دست آورد. این اتفاق بزرگی بود چرا که وقتی در حضور تیم‌های بزرگ این قهرمانی را به دست بیاوریم، کار بزرگی است. تیم جوانان هم با ۹ گل زده، بدون گل خورده و فقط با یک کارت زرد این بازی‌ها را به پایان رساند و صعود کرد.  

پتانسیل میزبانی در تورنمنت‌های بزرگ را داریم/ با برد عراق، هفته طلایی فوتبال ایران تکمیل می‌شود/ تحریم ها ما را از پا درنمی‌آورد/

او ادامه داد: از همه عوامل برگزاری، نیروی انتظامی و دیگران تشکر می‌کنم. سیاست فدراسیون این است که بتوانیم میزبانی‌های خوبی را جذب کنیم. از ابتدای سال تا امروز ۵ میزبانی آسیایی داشتیم، که در تمامی آن‌ها موفق بودیم و ۳ بار تقدیر و تشکر دبیر کل کنفدراسیون آسیا را به همراه داشته است. ما پتانسیل میزبانی در رقابت‌ها و تورنمنت‌های بزرگ را داریم. تیم خوبی در زمین مسابقات داریم و تیم قوی دیگری بیرون از زمین این تیم را پشتیبانی می‌کند.


بیشتر بخوانید: زمان تمرین فردای تیم ملی فوتبال اعلام شد


شکوری اضافه کرد: امیدوارم بازی حساسی که با عراق داریم، مردم دعا و رسانه‌ها حمایت کنند. آرامش باید به تیم تزریق شود و با برد عراق هفته طلایی فوتبال ایران تکمیل شود.

او درمورد بازگشت ویلموتس و روند تیم ملی اظهار کرد: تمرینات آغاز شده است و کادر فنی تیم ملی هم تکمیل شده است. فردا لژیونر‌ها نیز اضافه می‌شوند و تمرینات با تمام نفرات پیگیری خواهد شد. شرایط خوب است و مشکلات خاصی وجود نداشت که بخواهیم به آن‌ها بپردازیم. با توجه به تحریم‌ها مشکل همه  جا وجود دارد. فدراسیون کار بزرگی انجام داده و ۱۸ تیم مختلف در فدراسیون وجود داردو اعزام این تیم‌ها کار سختی است، اما با همت فدراسیون و کمک دیگر نهاد‌ها این مشکلات را رفع می‌کنیم. پنجشنبه می‌خواهیم بازی خوبی در اردن داشته باشیم و در آینده هم دیگر تیم‌ها را با نتایج درخشان خواهیم دید.

شکوری: پتانسیل میزبانی در تورنمنت‌های بزرگ را داریم/ با برد عراق، هفته طلایی فوتبال ایران تکمیل می‌شود/ تحریم ها ما را از پا درنمی‌آورد

شکوری درباره مطالبات ایران در خارج از کشور بیان کرد: پول ویلموتس پرداخت شده است و مشکلی در این باره نداریم. زیرساخت بسیار خوبی در مرکز تیم‌های ملی داریم و همه تیم‌های مان از آن استفاده می‌کنند.


بیشتر بخوانید: جلسه تاج و ویلموتس برگزار شد


او درخصوص برخی شایعاتی که این روز‌ها پیرامون تیم ملی شنیده می‌شود، گفت: من می‌خواهم بگویم که فقط آن چیزی که مستند وشفاف است باید اطلاع رسانی شود.  راجع‌به حاشیه‌ها نباید صحبت شود.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار