امسال فقط ۱۰ درصد از سهم هر فدراسیون از وزارت ورزش و جوانان به استان‌ها اختصاص یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، فرامرزیان ، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان در نشست با رؤسای هیئت‌های ورزشی و دبیران سمن‌های جوانان با بیان اینکه اعتبارات اختصاص یافته به هیئت‌های ورزشی ۲۰ برابر شده است، گفت: تاکنون آثار این افزایش اعتبار که ۸ میلیارد تومان بوده در ورزش این استان دیده نمی‌شود.

او از کمک مالی به هیئت‌هایی که میزبان مسابقات ورزشی بانوان باشند خبر داد و افزود: هم اکنون ۱۴ هزار هیئت ورزشی در کشور وجود دارد.

فرامرزیان  درباره یکی از درخواست‌های حضار در خصوص استخدام قهرمانان ورزشی گفت: وزارت ورزش و جوانان تنها ارگانی است که به موضوع توجه می‌کند، لذا خواستار این هستیم که سایر ارگان‌ها هم به این امر کم کنند.

‌عزیزی مدیر کل ورزش جوانان استان نیز با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های حضور تیم‌های ورزشی استان در رقابت‌های کشوری اخذ ورودی برای تیم‌ها است گفت: در سفر وزیر ورزش به استان، معافیت خراسان جنوبی از اخذ ورودیه به تمام مسابقات کشوری هدیه داده شد.

اختصاص ردیف اعتبار به خانه جوان و اجرای برنامه‌های مستقل، اجازه دادن به جوانان برای ارائه افکار خود، راه اندازی کمیته مشاوران جوان در ادارات، ضرورت تعیین بودجه خاص برای اعزام به مسابقات کشوری، اختصاص بودجه مستقل برای ورزش بانوان و توجه ویژه به استان‌های مرزی و کم برخوردار، ضعف زیرساختی ورزشی استان برای اسکان ورزشکاران برای میزبانی مسابقات ورزشی از جمله خواسته حاضران بود.

زمین چمن مصنوعی روستای چهکند بیرجند با اعتبار ۳۴۰ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال برای بهره مندی اهالی روستا از این امکان امروز با حضور فرامرزیان به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ک

اختصاص تنها ۱۰ درصد از سهم هر فدراسیون به استان‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.