شورولت در حال گسترش محصولات خود برای بازار بزرگ چین است و پیرو همین سیاست در نمایشگاه خودرو شانگهای از دو کراس اوور جدید خود با نام ترَکِر و تریل‌بلیزر رونمایی کرد

بررسی فنی خودرو کراس اوور‌های جدید شورولت+ مشخصاتبه گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شورولت در حال گسترش محصولات خود برای بازار بزرگ چین است و پیرو همین سیاست در نمایشگاه خودرو شانگ‌های از دو کراس اوور جدید خود با نام ترَکِر و تریل‌بلیزر رونمایی کرد.

این دو محصول جدید شورولت در حقیقت نسخه‌های کمتر لوکس بیوک انکور و انکور GX محسوب می‌شوند. البته نام‌های ترَکِر و تریل‌بلیزر پیش از این توسط شورولت در دیگر محصولاتش مورد استفاده قرار گرفته است، اما این برند آمریکایی تصمیم گرفته که نام‌های قدیمی خود را مجددا احیا نماید.

شاید در نگاه اول این دو محصول جدید شورولت شبیه به یکدیگر باشند، اما به غیر از ابعاد دارای تفاوت‌های دیگر نیز هستند. از نظر ظاهری تریل بلیزر از شکل و شمایل تهاجمی‌تر برخودار بوده و تا جدودی از کانپست سال گذشته شورولت با نام FNR-CarryAll الهام گرفته است.

بررسی فنی خودرو کراس اوور‌های جدید شورولت+ مشخصات

در پیشانی این کراس اوور چراغ‌های دو تکه به چشم می‌خورد که از دی‌لایت‌های LED باریک و چراغ‌های اصلی بزرگی تشکیل شده‌اند. در نمای عقب نیز چراغ‌های افقی بکار گرفته شده که نسبت به ترکر در ارتفاع پایین تری نصب شده است. همچنین ستون A و ستون C مشکی رنگ باعث گردیده که سقف خودرو شناور به نظر برسد.

بررسی فنی خودرو کراس اوور‌های جدید شورولت+ مشخصات

در مقابل ترکر هم از استایلی جذاب و پویا برخودار است، اما میزان آن از تریل بلیزر کمتر خود نمایی می‌کند. جلو پنجره دو تکه استفاده شده در این کراس اوور دارای همان جذابیت تریل بلیزر است، اما برخلاف برادر خود از چراغ‌های دو تکه بهره نمی‌برد و چراغ یک تکه بزرگ جانشین آن شده است.

بررسی فنی خودرو کراس اوور‌های جدید شورولت+ مشخصات

روی کاپوت ترکر نقوش و احجام زیادی کار شده و روی پروفیل جانبی آن‌هم خطوط برجسته‌ای کشیده شده است. ترکر در حقیقت کراس اوور پایه شورولت برای بازار چین محسوب شده و هدف آن جوانان این کشور است. اما چیزی که بیشتر اهمیت دارد این است که ترکر می‌تواند پیش‌نمایشی از نسل جدید کراس‌اوور ترکس برای بازار آمریکای شمالی باشد.

بررسی فنی خودرو کراس اوور‌های جدید شورولت+ مشخصات


هر دو این محصولات با پکیج Redline در نمایشگاه خودروی شانگ‌های ۲۰۱۹ رونمایی شدند لذا شامل ویژگی‌های اسپرتی مثل لوگوی مشکی‌رنگ شورلت، جلوپنجرهٔ مشکی‌رنگ، رینگ‌های ۱۷ اینچی مشکی‌رنگ و تریم قرمز در قسمت‌های مختلف هستند.
شورولت تاکنون در خصوص قیمت و زمان عرضه این دو کراس اوور جدید خود اظهار نظری نکرده است، اما مشخصا هیچکدام از این دو خودرو قرار نیست که در بازار آمریکا عرضه شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار