امام جمعه مشهد گفت: شبکه خراسان رضوی به عنوان نخستین استان کشور صاحب فناوری اچ دی شده و این نشان از وجود نیرو‌های متخصص در صدا و سیمای استانی است.
 
قدردانی امام جمعه مشهد از رئیس رسانه ملی/آیت الله علم الهدی:شفاف‌سازی در پیگیری مبارزه با فساد است/مردم باید خائن شناس باشندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد پس از اچ دی شدن پخش برنامه‌های شبکه خراسان رضوی از رئیس رسانه ملی قدردانی کرد و گفت: شبکه خراسان رضوی به عنوان نخستین استان کشور صاحب فناوری اچ دی شده و این نشان از وجود نیرو‌های متخصص وپرتلاش فنی در صدا و سیمای استانی است که این عملکرد شاخص جای تشکر دارد.

او همچنین از صدا و سیما برای پوشش مناسب راهپیمایی اربعین قدردانی کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: بخشی از اقبال مردم برای شرکت در این همایش بزرگ و زیارت حضرت سید الشهدا (ع) پوشش مناسب راهپیمایی عظیم اربعین و برنامه‌های مثبت صدا و سیما در این ایام بود.

آیت الله علم الهدی افزود: این پوشش و انعکاس مناسب موجب شد چشم دشمنان در دنیا کور شود و به آن‌ها نشان دهد مسیر توسعه استکبار جریان شکست خورده است.

او خدمات و ابتکارات قوه قضائیه در مبارزه با فساد را هم قابل توجه و ارزشمند توصیف و تصریح کرد: آن چه برای ما قابل توجه است و قانون اساسی نیز برآن اصرار دارد؛ شفاف‌سازی در پیگیری مبارزه با فساد است.
 

باید مسائل برای مردم روشن باشد

 
امام جمعه مشهد از مجلس هم برای ارائه طرحی با عنوان "منع پخش اعترافات متهمان از صدا و سیما و رسانه ملی" که اخیر در مجلس ارائه شده است گفت: این منع شفافیت سبب خواهد شد برای مردم مسائل روشن نباشد و این شیوه در انقلاب اسلامی ایران برای مردمی که در اداره کشور نقش اساسی دارند پذیرفتنی نیست.

آیت الله علم الهدی افزود: مفسد؛ عنصر ناپاک است که باید برای این مردم، خائن به مالشان مشخص شود.

او تصریح کرد: برخی زمزمه‌های مسموم برای جلوگیری از حرکت مجاهدانه قوه قضائیه برای این است که در مملکتی که دزد بگیری شروع شده است گریبان گیر خود آن‌ها نشود؛ این‌ها می‌گویند فساد را که علنی می‌کنید سبب نومیدی مردم می‌شود در حالی که برعکس است؛ این‌ها مردم را نادان فرض کرده اند در حالی که مردم خوب می‌فهمند؛ در سایه رهنمود‌های امام زمان (عج) هوشیار هستند و خودشان برای خودشان تصمیم می‌گیرند که این‌ها از امتیازات کشور ما و مردم ماست.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: منع شفافیت سبب خواهد شد برای مردم مسائل روشن نباشد؛ آیا مردم نباید خائن شناس یاشند؟

آیت الله علم الهدی با اشاره به تلاش ایثارگران جان برکف سپاه دردستگیری فردی که محور رسانه‌ای ضدانقلاب و استکبار بود، افزود: این عنصر این چنینی اگر افشاگری کرد و عناصر و عوامل خبررسان را برملا کرد مردم نباید بفهمند؟ اگر همین خائن با کلک در دستگاه مجریه و مقننه و قضائیه نفوذ می‌یافت چه باید می‌کرد؟

او تصریح کرد: همه کسانی که در این کشور مسئول هستند نوکر مردم هستند و نوکر باید برای اربابش شفاف‌سازی کند.
 
انتهای پیام//ج.ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.