مدیر آموزش و پرورش شهرستان مرندگفت:طبق ارزیابی‌های اداره کل آموزش و پرورش مرند در افزایش قبولی کنکور رتبه دوم آذربایجان شرقی را کسب کرد.

مرند در افزایش قبولی کنکور رتبه دوم آذربایجان شرقی را کسب کردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، اباذر کاظمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان مرند، با اشاره به ارزیابی‌های اداره کل آموزش و پرورش استان در گروه‌های آموزشی مختلف گفت: مطابق ارزیابی‌های اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، بهبود مدیریت آموزشگاهی دوره متوسطه اول شهرستان مرند رتبه اول استانی را کسب کرد.

او گفت : شهرستان مرند در زمینه افزایش قبولی کنکور سراسری رتبه دوم استانی و در زمینه افزایش قبولی المپیاد علمی رتبه چهارم استانی را در این ارزیابی به دست آورد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مرند همچنین گفت: شهرستان مرند در دوره فنی و حرفه‌ای و کارو دانش نیز در زمینه سازماندهی نیروی انسانی رتبه اول استانی، در زمینه کیفیت مدیریت آموزشگاهی رتبه اول استانی، در کیفیت بخشی به آموزش‌های دوره رتبه اول استانی و در تقویت مهارت‌های علمی و عملی رتبه چهارم استان را در اختیار گرفت.

کاظمی با اشاره به رتبه بندی استانی گروه‌های آموزشی گفت: هوشمندسازی مدارس، غنی سازی منابع مدرسه، ارتقاء مدیریت آموزشگاهی، متوازن سازی رشته‌های تحصیلی و کیفیت بخشی به آموزش‌های دوره شهرستان مرند در سطح استان آذربایجان شرقی رتبه اول را کسب کرد و در زمینه توسعه و تقویت پژوهشسرا حائز رتبه سوم شد.

انتهای پیام /ش

شهرستان مرند در افزایش قبولی کنکور رتبه دوم آذربایجان شرقی را کسب کرد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.