مهم‌ترین حوادث امروز نوزدهم آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروز نوزدهم ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف ۳۲ هزار لیترگازوئیل قاچاق در "شاهین شهر

سرهنگ "حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر حمل و جابه جایی سوخت قاچاق در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان "شاهین شهر" ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز وارد عمل شدند.

او افزود: در این رابطه یک کامیون تانکردار ولوو شناسایی و متوقف شد که حامل ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق فاقد مدارک و مجوز‌های مربوطه بود.

این مقام انتظامی با اشاره به توقیف کامیون و سوخت قاچاق بیان داشت:در این رابطه راننده دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر تاکید کرد: نیروی انتظامی با افرادی که ذخایر و سرمایه‌های ملی کشورمان را به تاراج می‌برند برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.
 

تماس به موقع با پلیس منجر به دستگیری سارقان فروشگاه شد

سرهنگ " علی قربانی جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان اظهار داشت: در پی تماس مدیر فروشگاهی با مرکز ۱۱۰ مبنی بر حضور ۲ نفر سارق در فروشگاه، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۴ ناجی آباد به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران در یک عملیات ضربتی ۲ سارق را که یک خانم و یک آقا بودند دستگیر کردند.
سرهنگ قربانی تصریح کرد: افراد دستگیر شده به جرم خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان در پایان از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدار‌های پلیسی، مغازه‌ها و فروشگاه‌های خود را به سیستم‌های ایمنی مجهز کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قبل از هر اقدامی بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را اطلاع دهید.
 

کشف محموله بادام قاچاق از انبار تخلیه باری در اصفهان

سرهنگ "حسین ترکیان" سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی اصفهان در راستای اجرای طرح بازرسی از انبار‌های تخلیه بار از وجود یک محموله کالای خارجی قاچاق در یکی از این انبار‌ها مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او افزود: کارآگاهان پس از اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام که در بازرسی به عمل آمده ۷۲۸ کیلوگرم مغز بادام خارجی که فاقد هرگونه مدارک معتبر و به صورت قاچاق وارد شده بودند را کشف و توقیف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال اعلام شده بیان داشت: در این رابطه یک نفر نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان، هر گونه فعالیت در زمینه وارد کردن، نگهداری و توزیع کالای قاچاق را زمینه ساز رکود اقتصادی کشور و یکی از عوامل افزایش بیکاری جوانان دانست و اظهار داشت: مشارکت مردمی با پلیس در شناسایی و برخورد با اینگونه مجرمان تاثیر به سزایی دارد.
 

محکومیت ۱۵ میلیارد ریالی برای محتکر انواع بذر

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان گفت: پرونده کشف مقادیری بذر احتکار شده برای رسیدگی به شعبه اول تعزیرات حکومتی برخوار ارجاع شد.

غلامرضا صالحی افزود: با توجه به اینکه کالا‌های کشف شده دارای ضرورت عرضه است، پس از رسیدگی به این پرونده و احراز تخلف و سوء نیت متهم، علاوه برصدور حکم الزام به عرضه کالا در شبکه به قیمت رسمی، متهم پرونده به اتهام احتکار انواع بذر به پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد و ۹۹۷ میلیون ریال جریمه نقدی در حق دولت محکوم شد.
 

آتش‌سوزی در کارخانه الیاف در جاده فرودگاه

محسن گلابی در خصوص حادثه آتش سوزی در روستای دینان جاده فرودگاه اصفهان اظهار کرد: این حادثه ۱۳ و ۵۹ دقیقه به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

او افزود: این آتش سوزی در کارخانه الیاف اتفاق افتاده و هنوز اطلاعات تکمیلی در این خصوص در دست نیست.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: نیرو‌های امداد از ایستگاه‌های هفت و سه، چهار و ۱۹ و ۱۱ برای امدادرسانی اعزام شدند و تانکر کمک آبرسان شهرداری نیز برای پشتیبانی اطفای حریق ارسال شده است.
 

آتش سوزی در شرکت نساجی آران وبیدگل

منصور برزگر رییس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آران وبیدگل گفت: ظهر امروز در پی تماس یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر آتش سوزی دو سوله در یک شرکت نساجی واقع درشهرک صنعتی سلیمان صباحی این شهرستان، پنج دستگاه ماشین اطفا حریق به محل حادثه اعزام شد.

منصور برزگر با بیان اینکه به علت گستردگی آتش و نداشتن راه دسترسی مناسب هنوز این حریق مهار نشده است افزود: علت این آتش سوزی ومیزان خسارت احتمالی هنوزمشخص نشده است.

شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی با٤٠٠واحدصنعتی درجنوب شهرآران وبیدگل واقع است.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.