در مراسمی مدیر کل جدید پزشکی قانونی استان همدان معرفی شد.

معرفی مدیر کل جدید پزشکی قانونی استان همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،در این مراسم  آرتین کمالی به عنوان مدیر کل پزشکی قانونی استان همدان معرفی و از خدمات علی احسان صالح مدیرکل سابق تقدیر شد.

 آرتین کمالی مدیرکل جدید پزشکی قانونی استان پیش از این مدیر کل پزشکی قانونی استان آذربایجان شرقی بوده است.

علی احسان صالح مدیرکل سابق پزشکی قانونی استان همدان در مراسم با بیان اینکه پزشکی قانونی کار سخت و دشواری است افزود: در مدت خدمت در استان همدان پزشکان مورد نیاز برای مراکز پزشکی قانونی در شهرستان های استان جذب شده است.

او افزود : گواهی های صادر شده در پزشکی قانونی همدان بیشتر مواقع تاییدیه مراجع قضایی را گرفته است.

عدالتخواه، رئیس  کل دادگستری همدان هم در این مراسم گفت: ما باید پناهگاهی برای رفع ظلم باشیم و وظیفه دستگاه قضا گرفتن حق مظلوم از ظالم است.

او گفت: گزارش های  پزشکی قانونی به قضات کمک می‌کند تا در صدور احکام  بهتر تصمیم گیری کنند .

رئیس کل دادگستری استان همدان از رضایت مندی ۸۰ درصدی مراجعیان به دادگستری خبر داد و گفت: ما باید مردم را در محاکم قضایی معطل نکنیم و نیاز‌های آن‌ها را با دقت و سرعت بیشتری بررسی کنیم.

عدالتخواه خواستار سلامت ارکان در دستگاه قضایی شد و گفت:پزشکی قانونی کمک می‌کند تا جلوی زد و بند‌ها گرفته شود.

او ایجاد صلح و سازش در پرونده های قضایی را از اولویت های دادگستری استان اعلام کرد و افزود : باید مجازات های جایگزین حبس در دستور کار قرار گیرد و از افزایش تعداد زندانیان پیشگیری شود .

مهدوی ،معاون آموزش و پژوهشی پزشکی قانونی کشور گفت: اداره کل پزشکی قانونی استان همدان از نظر نیروهای کار بلد و تجهیزات مدرن کاملی بین استان های برتر کشور قرار دارد.

او با اشاره به کمبود آزمایشگاه ژنتیک در استان همدان افزود: سایر آزمایشگاه های پزشکی قانونی همدان می تواند خدمات به سایر استان های هم جوار دهد.

انتهای پیام/ا

 

مجازات های جایگزین حبس در دستور کار قرار گیرد

 

 
 
 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.