سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: ظرفیت گردشگری سرعین کم نظیر است و نباید منحصر به آبدرمانی‌ها باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرزاد قلندری، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل امروز در جلسه بررسی پروژه‌های شهرستان سرعین گفت: سرعین دارای ظرفیت‌های بالقوه دیگر از جمله طبیعت و کوهستان برای بهره برداری در راستای گردشگری می‌باشد که باید در این خصوص برنامه ریزی‌های لازم از سوی مسوولان محلی و استانی انجام گیرد.

او افزود: ارتقای ظرفیت‌های بالقوه در این شهرستان باعث رشد و توسعه اقتصادی و اجتماعی بوده و بر افزایش میزان ماندگاری مسافر تاثیر بالایی خواهد داشت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل بیان کرد: ترسیم افق توسعه سرعین و برنامه ریزی و عمل در راستای آن از جمله ضرورت‌های این شهرستان است.

قلندری اظهار کرد: برای برنامه ریزی دراز مدت جهت توسعه شهرستان سرعین باید از الگو‌های موفق استفاده شده و از ظرفیت‌های پنهان و بکر منطقه در راستای توسعه استفاده شود.

او بیان کرد: مسوولان محلی از جمله شورای شهر و شهرداری منطقه نیز باید برنامه ریزی‌های لازم برای درآمدزایی و تحقق بودجه و استفاده بهینه از ظرفیت طبیعی این شهرستان را سرلوحه اقدامات خود قرار داده و از این درآمد برای توسعه و آبادانی بیشتر شهر استفاده شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل در جریان بازدید از پروژه‌های سرعین از جمله راهدارخانه و مسیر دسترسی به پیست اسکی بر تسریع در روند اجرای راه و روشنایی پیست اوجور تاکید و نسبت به مساعدت در اجرای این پروژه‌ها قول مساعد داد.

قلندری همچنین در جریان بازدید از شهر اردی موسی خواستار تهیه طرح درآمد پایدار شهرداری و تدوین برنامه اجرایی راهبردی برای توسعه اردی موسی شد.

او به همراه مدیران استانی مرتبط و مسوولان محلی، از پروژه‌های مهم سرعین از جمله پارک آناهیتا، جاده دسترسی فاز دوم پیست اسکی، تعریض جاده سرعین به آلوارس، اقدامات عمرانی در روستای تاریخی گنزق، شهر اردی موسی و راهدارخانه پیست اسکی بازدید کرد.

انتهای پیام/ح

ظرفیت گردشگری سرعین کم نظیر است

برچسب ها: گردشگری ، عمرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.