مربی تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: اگر یک درصد نسبت به صعود تیم ملی امید به المپیک تردید داشتم، مربی این تیم نمی شدم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرحسین پیروانی درباره انتخابش به عنوان مربی تیم ملی فوتبال امید ایران بیان کرد: خیلی خوشحالم  بار دیگر فرصتی پیش آمد تا در اختیار تیم ملی امید باشم. با بازیکنان این تیم سال‌ها در رده‌های سنی پایین‌تر کار کرده ام و خوشبختانه با همین نفرات توانستیم به جام جهانی جوانان در سال ۲۰۱۷ صعود کنیم. این باور بین بچه‌ها وجود دارد که با تلاش‌های خودشان، حمایت‌های فدراسیون  و تدابیر کادرفنی می‌توانند به المپیک صعود کنند.  

تمام امکانات تیم ملی بزرگسالان در اختیار تیم امید هم قرار گرفته است

او درباره اینکه آیا برگزاری بازی با تیم‌هایی مانند اندونزی و استرالیا به تیم ملی امید در راه صعود به المپیک کمک می‌کند یا خیر، گفت: عوامل متعددی در موفقیت یک تیم تاثیرگذار هستند. یکی از این عوامل برگزاری بازی تدارکاتی است. ضمن اینکه باید به دلیل امکاناتی که در اختیار تیم ملی امید در مرکز ملی  فوتبال قرار گرفته از مسئولان فدراسیون تشکر کنم. تمام امکانات و تمهیداتی که برای تیم ملی بزرگسالان در نظر گرفته شده برای ما هم در نظر گرفته اند. در زمین شماره ۲ با بهترین کیفیت تمرین می‌کنیم و صبح امروز (شنبه) هم از امکانات و تجهیزات خیلی خوب  ساختمان پک استفاده کردیم.  

پیروانی: اگر یک درصد به المپیکی شدن تردید داشتم، مربی تیم امید نمی‌شدم/ جمله ۴۴ سال نرفتن تیم امید به المپیک بارمنفی دارد

عیار و جایگاه تیم ملی امید در بازی با قطر مشخص می‌شود

پیروانی ادامه داد: درباره بازی‌های دوستانه هم باید بگویم من به عنوان مربی تیم ملی امید دلم می‌خواهد دیدار‌های تدارکاتی خیلی بهتری داشته باشیم، اما باید شرایط مختلف را هم در نظر بگیریم. با توجه به شرایط آب و هوایی مشابه اندونزی با تایلند تصمیم گرفتیم ۲ بازی تدارکاتی با تیم ملی امید اندونزی برگزار کنیم.   البته گزینه‌های زیادی هم برای انجام دادن بازی‌های دوستانه نداشتیم. پس از بازی با اندونزی، یک تا ۲ بازی هم در قطر انجام می‌دهیم و آن بازی‌ها بیشتر به ما کمک می‌کند چراکه قطر در سطح  فوتبال پایه قاره آسیا یکی از تیم‌های مدعی است که همیشه نتایج خوبی کسب کرده است. این تیم قهرمان جوانان آسیا شده و در بازی با قطر می‌توانیم تفکرات مدنظر کادرفنی را مرور کنیم. ضمن اینکه عیار و جایگاه تیم مان هم در این بازی مشخص می‌شود.


بیشتر بخوانیدزمان پرواز تیم ملی فوتبال امید به اندونزی مشخص شد


اگر یک درصد به صعود این تیم تردید داشتم، به تیم امید نمی‌آمدم

مربی تیم ملی فوتبال امید درباره پتانسیل این تیم برای صعود به المپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: خدا را گواه می‌گیرم اگر یک درصد به صعود این تیم تردید داشتم، به تیم امید نمی‌آمدم. این تیم کادرفنی خوبی دارد که من نباید درباره توانمندی‌های فنی اعضای این کادر صحبت کنم بلکه باید دیگران نظر بدهند، اما همیت، دوستی و یک‌رنگی زیادی بین ما دیده می‌شود که این موضوع خیلی  اهمیت دارد. از طرفی بازیکنان باید خودشان را باور داشته باشند.  

جمله ۴۴ سال نرفتن تیم امید به المپیک بارمنفی دارد

او افزود: بازیکنان ما از لحاظ فنی و کیفی جزء بازیکنان تاثیرگذار تیم‌های لیگ برتری هستند. سه لژیونر داریم و بی شک پتانسیل خوبی داریم. بچه‌ها باید توانستن را باور کنند. خواهش می‌کنم همه این جمله که تیم امید ۴۴ سال است به المپیک نرفته کنار بگذارند چراکه بار منفی دارد. برای موفقیت باید تلاش کنیم. در هر کاری مهم تلاش است و همیشه به عنوان یک معلم به شاگردانم می‌گویم تلاش کردن بی شک موفقیت به همراه دارد.

پیروانی: اگر یک درصد به المپیکی شدن تردید داشتم، مربی تیم امید نمی‌شدم/ جمله ۴۴ سال نرفتن تیم امید به المپیک بارمنفی دارد

تجربه گرانبهای کادرفنی تیم ملی بزرگسالان به موفقیت تیم امید کمک می‌کند

پیروانی درباره تعامل کادرفنی تیم ملی بزرگسالان و تیم امید گفت: ارتباط خوبی بین حمید استیلی با مارک ویلموتس وجود دارد و آن‌ها جلسات متعددی با هم برگزار کرده اند، اما با توجه به اینکه تازه به اردوی تیم امید اضافه شده ام نمی‌توانم به صورت شفاف این موضوع را اعلام کنم. ۴ بازیکن ما در ماه‌های اخیر با تیم بزرگسالان تمرین و بازی کرده اند. امیدوارم تعامل بیشتری هم برقرار شود. بی شک با توجه به تجربه گرانبهای کادرفنی تیم ملی بزرگسالان سبب موفقیت بیشتر ما خواهد شد.

پلن B خوبی برای جایگزینی نفرات لژیونر داریم

او درباره احتمال غیبت بازیکنان لژیونر تیم ملی امید در رقابت‌های انتخابی المپیک اظهار داشت: به چالش خوبی فکر کرده اید، اما بار‌ها این چالش با کمک همکاران و مسئولان فدراسیون فوتبال رفع شده است. ما پلن B خوبی برای جایگزینی نفرات لژیو نر داریم و اگر باشگاه‌های این بازیکنان با حضورشان در رقابت‌های انتخابی المپیک مخالفت کنند، سایر نفرات جایگزین می‌شوند. امیدوارم با تمام داشته‌های مان در این رقابت‌ها شرکت کنیم، اما برای جانشینی یکی دو بازیکن از الان برنامه‌هایی را در نظر داریم.


بیشتر بخوانیداستیلی: همه بازیکنان باید در بازی‌های دوستانه حضور داشته باشند/ از شهردار تهران خواستم به تمرینات مان بیاید/ لژیونر‌ها به تیم اضافه می‌شوند


انتهای پیام/

اظهارات پیروانی در خصوص تیم ملی فوتبال امید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار