رئیس پلیس فتا فارس گفت: مراقب سوء استفاده کلاهبرداران در قالب کمک به مردم زلزله زده باشید.

سرهنگ حشمت سلیمانی رئیس پلیس فتا استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  اظهار کرد: با توجه به زلزله پیش آمده در روز‌های اخیر، افراد سودجو و کلاهبردار سعی دارند از هر فرصت و پیشامدی سوء استفاده کنند و با اغفال هموطنان اهداف مجرمانه و سودجویانه خود را عملی کنند.

او افزود: برخی از کلاهبرداران از حسن نیت هموطنان سوء استفاده کرده و با راه اندازی گروه و کانال‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی به دنبال جمع آوری کمک‌های نقدی هستند.

رئیس پلیس فتا استان فارس ادامه داد: از شهروندان درخواست می‌شود کمک‌های خود را از طریق سایت‌های معتبر، نهاد‌های رسمی و حساب‌های بانکی معتبر که از طریق رسانه‌های عمومی از قبیل صدا و سیما و رسانه‌های رسمی اعلام می‌شود واریز کنند و به هیچ‌عنوان در جهت این دست تبلیغات که منشاء آن مشخص نیست وجهی را به حساب کسی واریز نکنند.

این مقام انتظامی از همه شهروندان درخواست کرد: در صورت روبرو شدن با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir لینک مرکز امداد و فوریت‌های سایبری با همکاران ما در پلیس فتا در میان گذاشته و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند.

انتهای پیام/چ

کلاهبرداری با نام کمک به زلزله زدگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار