سرمربی تیم والیبال پیکان گفت:تیم ما برای قهرمانی بسته نشده است و شرایط به گونه‌ای است که ما برای رقابت‌های امسال تا ۵۰ - ۶۰ درصد جوان گرایی داشتیم.

ترکاشوند: تیممان برای قهرمانی بسته نشده است / بازی‌های لیگ فشرده استمحمد ترکاشوند سرمربی تیم والیبال پیکان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط تیمش در بازی‌های انجام شده رقابت‌های لیگ برتر والیبال گفت: تاکنون در ۳ بازی به میدان رفتیم که توانستیم در ۲ بازی آن برنده باشیم و تنهایک بازی را باختیم که آن هم مقابل شهرداری ورامین و در بازیی رقم خورد که ۵ ست زمان برد اتفاق افتاد.

او افزود: ما در ترکیب تیممان ۴ -۵ بازیکن جوانی داریم که برای نخستین مرتبه است که در لیگ برتر بازی می‌کنند وتجربه زیادی ندارند با این حال بازیکنان ما انگیزه بالایی دارند و تیم جوانی در اختیار داریم.  

ترکاشوند ادامه داد: تیم ما برای قهرمانی بسته نشده است و شرایط به گونه‌ای است که ما برای رقابت‌های امسال تا ۵۰ - ۶۰ درصد مجبور به جوان گرایی شدیم، بنده همان ابتدا برنامه ۳ ساله‌ای را ارائه داده بودم که در سال نخست آن جوان گرایی صرف داشتیم و بعد از آن هم آهسته آهسته کارمان را ادامه می‌دادیم، اما شرایط وادارمان کرد که بازهم برای امسال جوان گرایی داشته باشیم.   در مجموع شرایط خوبی داریم ونتایج خوبی گرفتیم.  

سرمربی پیکان گفت: ما فردا بازی نداریم وبا قرعه استراحت رو به رو هستیم و باید برای بازی بعدیمان به مصاف فولاد سیرجان برویم، ما از ابتدای فصل ۲ بازیکن از جمله کریمی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتیم، اما شرایط خوبی داریم و با آمادگی به سیرجان می‌رویم.

ترکاشوند در پایان و درباره شرایط رقابت‌های لیگ گفت: لیگ فشرده‌ای داریم و هر یک شنبه و چهارشنبه بازی است، تمام بازی‌ها قرار است در ۴۵ روز برگزار شود و پس از آن هم رقابت‌ها برای یک ماه تعطیل می‌شود و این یک مقدار کارمان را سخت می‌کند و اگر یک بازیکن آسیب ببیند و کنار برود ممکن است ۵ - ۶ بازی را از دست بدهد. باشگاه‌ها سرمایه گذاری کرده اند و بازیکنان را آماده کرده اند و اگر چنین اتفاقی رخ بدهد شرایط را سخت می‌کند  با این حال باید این شرایط وجود داشته باشد تا تیم‌ها و بازیکنان ریکاوری داشته باشند و روی آن‌ها کار کنند، اما متاسفانه این مشکلات وجود دارد و چاره‌ای نیست و این برنامه‌ای است که داده شده و باید بسوزیم و بسازیم.  


بیشتر بخوانید:

پیروزی آسان تیم والیبال کاله برابر نماینده اراک / ادامه روند صدرنشینی ورامینی‌ها در لیگ

جدال حساس سپاهان و شهرداری گنبد/ شاگردان کارخانه به دنبال اولین پیروزی

اسامی داوران هفته سوم لیگ برتر والیبال اعلام شد


انتهای پیام/ 

اظهارات سرمربی تیم والیبال پیکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.