رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: ۶۴۵ میلیارد تومان طرح مصوب در حوزه آب استان داریم که قرار است این طرح‌ها در مدت دو سال اجرا شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علی درویشی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر در نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه آب بیان کرد: برای این طرح‌ها باید سالانه ۳۲۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شود که امسال ۱۶۴ میلیارد تومان ابلاغ شده است.

در این نشست استاندار بوشهر نیز با اشاره به حل شدن مشکل آب در منطقه دو بوشهر (بهمنی)، گفت: مسئله خط انتقال آب به این منطقه یکی از مشکلات اساسی مرکز استان بود که با همت مدیران و کارشناسان حوزه آب و فاضلاب شهری این مشکل حل شد.

عبدالکریم گرواند همچنین افزود: در تلاش برای حل شدن مشکل انتقال آب به تنگک‌های بوشهر هم هستیم و با اتصال خطوط انتقال آب، نگرانی‌ها در این مناطق نیز برطرف خواهد شد.

او با اشاره به اجرای جمع آوری فاضلاب در بافت تاریخی بوشهر، ادامه داد: طرح جمع آوری فاضلاب در بوشهر با طول ۴۰ کیلومتر در حال اجراست که ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.

گراوند با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه آب، بیان کرد: استان‌های معین استان بوشهر اقدامات خوب و جهادی برای حل شدن تامین آب استان انجام دادند به طوری که استان تهران از ۳ میلیارد تومانی که برای مدیریت مصرف آب برایش در نظر گرفته شده بود یک میلیارد تومان را به استان بوشهر اختصاص داد.

او با تاکید بر نظارت جدی بر طرح انتقال آب سیراف به جم نیز گفت: مدیران حوزه شهری با همکاری معاونت عمرانی استانداری بر اجرای طرح های آب شیرین کن در نقاط مختلف استان نظارت داشته باشند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه اعتبار جدید به طرح سد اَخَند تزریق خواهد شد خواستار تسریع در اجرای این طرح شد.

انتهای پیام/ک

مسئله خط انتقال آب به منطقه دو بوشهر(بهمنی) حل شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.