اسماعیلی گفت:هنوز تاریخ قطعی برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره ادبی چهلچراغ مشخص نیست اما تلاش می کنیم تا دو ماه آینده برگزار شود.

هنوز تاریخ دقیق برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره ادبی چهلچراغ مشخص نیست

رضا اسماعیلی دبیر جشنواره ادبی چهلچراغ در گفت و گو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره زمان برگزاری اختتامیه این جشنواره ادبی  گفت: هنوز تاریخ قطعی برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره ادبی چهلچراغ مشخص نیست. تلاش می کنیم اختتامیه این جشنواره ادبی ظرف یکی دو ماه آینده برگزار شود.

او با بیان اینکه برگزاری اختتامیه جشنواره ادبی چهلچراغ قطعی است، گفت:حتما اختتامیه این جشنواره ادبی برگزار می شود و اسامی برگزیدگان جشنواره ادبی چهلچراغ و کتاب های این جشنواره ادبی  منتشر شده است.به دلیل اینکه سالن برگزاری اختتامیه جشنواره مشخص نیست زمان برگزاری اختتامیه هم هنوز مشخص نشده است.

دبیر جشنواره ادبی چهلچراغ با تاکید بر اینکه سه گزینه برای انتخاب سالن برگزاری جشنواره ادبی چهلچراغ مطرح است،بین کرد: سالن نهاد کتابخانه های عمومی، انجمن قلم ایران و سالن حوزه هنری از جمله این سالن ها هستند.به دلیل اینکه سالن انجمن قلم ایران کوچک است؛ ظرفیت لازم را برای برگزاری مراسم اختتامیه را ندارد اما حوزه هنری مرکزیت دارد و دسترسی به آن آسان است. به دلیل اینکه نهاد کتابخانه های عمومی کشور اسپانسر جشنواره ادبی چهلچراغ است به احتمال زیاد در یکی از سالن های این نهاد برگزار می شود و مسئله انتخاب سالن برگزاری مراسم اختتامیه را پیگیری می کنیم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار