مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: زمین‌لرزه آسیبی به واحد‌های صنعتی و تاسیسات عمومی شهرک‌های صنعتی مستقر در میانه وارد نکرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، نیرومند اسکویی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی در گفتگو یا خبرنگاران گفت: در پی زلزله اخیر در میانه، اکیپ‌هایی از شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی در اولین فرصت به منطقه اعزام شدند تا نسبت به ارزیابی آسیب‌های احتمالی وارد شده به شهرک‌های صنعتی منطقه اقدام کنند.

او افزود: شهرک‌های صنعتی ترکمانچای، میانه یک و دو، کاغذکنان، غیردولتی توسعه عمران میانه و ناحیه صنعتی ترک مورد بازدید قرار گرفتند و مشخص شد که هیچ آسیبی از زلزله ندیده اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: واحد‌های صنعتی مستقر در این شهرک‌ها و نواحی می‌توانند طبق روال به فعالیت خود ادامه دهند.

زلزله‌ای به بزرگی ۵.۹ دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲ و ۱۷ دقیقه و ۳ ثانیه بامداد امروز (جمعه) حوالی شهر ترک در استان آذربایجان شرقی را لرزاند. در این زلزله ۵ نفر جان خود را از دست داده و ۵۲۹ نفر مجروح شدند.

تَرْک یکی از شهر‌های استان آذربایجان شرقی در شمال غرب ایران است. این شهر مرکز دهستان کندوان و بخش کندوان شهرستان میانه می‌باشد.

انتهای پیام/ش

وقوع زلزله در آذربایجان شرقی

 

برچسب ها: زلزله ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.