جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در اجرای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق محصولات جنگلی، ماموران انتظامی و پلیس آگاهی استان موفق به کشف ۲۰ تن چوب جنگلی قاچاق شدند.

کشف ۲۰ تن چوب جنگلی قاچاق درزنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سرهنگ ایرج خانی پور جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در اجرای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق محصولات جنگلی، ماموران انتظامی و پلیس آگاهی استان موفق به کشف ۲۰ تن چوب جنگلی قاچاق شدند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران انتظامی شهرستان‌های طارم وسلطانیه و پلیس آگاهی استان در حین گشت زنی در محور‌های مواصلاتی استان موفق به شناسایی و توقیف خودرو‌های حامل بار قاچاق کردند.

سرهنگ خانی پور تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو‌ها ۲۰ تن چوب جنگلی قاچاق کشف ومتهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه برای حفظ منابع طبیعی به عنوان جزء مهمی از زندگی و حیات بشر و حق نسل آینده برای ادامه بقاء نیازمند همکاری همگانی است، افزود: در این راستا همراهی و همکاری شهروندان در شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان نقش بسیار مهمی در موفقیت پلیس در اجرای ماموریت‎‌ها و تولید امنیت پایدار در جامعه خواهد دارد.
 
انتهای پیام/ن

 

اجرای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق محصولات جنگلی

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.