۱۳۰ نفر از دانش‌آموزان آستارایی به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،حسن ملکی، معاون پشتیبانی و نیروی انسانی آموزش و پرورش شهرستان آستارا گفت: ۱۳۰ نفر از دانش‌آموزان دختر مدارس متوسطه دوره دوم این شهرستان در قالب کاروان راهیان نور و با ۳ دستگاه اتوبوس عازم مناطق علمیاتی غرب کشور شدند.

او، مدت زمان این سفر معنوی را ۳ روز اعلام کرد و افزود: دانش‌آموزان در این سفر از مناطق عملیاتی غرب کشور در کرمانشاه به ویژه یادمان شهدای مرصاد، کرند، پل دختر و یادمان شهدای سرپل ذهاب بازدید می‌کنند.

معاون پشتیبانی و نیروی انسانی آموزش و پرورش شهرستان آستارا، با بیان اینکه اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی با مشارکت سپاه ناحیه و آموزش و پرورش این شهرستان انجام می‌شود، گفت: تعدادی از فرهنگیان، روحانیون، پاسداران و راویان ۸ سال دفاع مقدس، دانش‌آموزان را در سفر معنوی راهیان نور همراهی می‌کنند.

ملکی، کاروان‌های راهیان نور را فرصتی برای انتقال سیره شهدا به جوانان دانست و تصریح کرد: دشمن برای جدا کردن نوجوانان و جوانان از اعتقادات اسلامی و دینی با تمام توان به میدان آمد و مسؤولان دستگاه‌های اداری باید با به‌کارگیری تمام ظرفیت‌ها دشمن را در رسیدن به این هدف مأیوس کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

بازدید دانش آموزان آستارایی از مناطق عملیاتی غرب کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.