کمک مردم استان سمنان به نیازمندان از طریق ۶۰ مراکز نیکوکاری استان سمنان به بیش از ۲۵ میلیارد تومان رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمد قوسی از کمک مردم استان سمنان به نیازمندان از طریق ۶۰ مراکز نیکوکاری استان سمنان در هفت‌ماهه نخست امسال اشاره کرد و گفت: کمک مردم استان سمنان در این مدت به ۲۵ میلیارد ۴۰۶ تومان رسید. هدف از ایجاد مراکز نیکوکاری واگذاری کار‌ها به دست مردم است.

او افزود: تلاش شده بیشتر مراکز نیکوکاری در کنار مساجد استان سمنان قرار گیرد تا در بطن جامعه و مردم باشد.

قوسی بیان کرد: فعالیت‌های مراکز نیکوکاری را در سرفصل‌های فرهنگی، اشتغال، مشاوره، کلاس‌های قرآنی، تهیه سبد کالا، کمک‌هزینه جهیزیه و دیگر موارد حمایتی برشمرد و گفت: مراکز نیکوکاری در استان در پنج شاخص رتبه اول را به دست آورده‌اند و این مراکز تعامل بسیار سازنده‌ای را با کمیته امداد استان سمنان ایجاد کرده‌اند.

قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه از مجموع مشارکت‌های مردمی به مراکز نیکوکاری، ۱۱ میلیارد و ۹۴۰ میلیون تومان در قالب کالا، چهار میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان کمک نقدی بوده است، تصریح کرد: نیازمندان این استان ۹ میلیارد و ۲۷۵ میلیون تومان در قالب تخفیف‌های مراکز تجاری و خدمات رایگان دریافت کردند.

او در پایان با اشاره به اینکه فعالان مرکز نیکوکاری دارای صبغه و وجاهتی مطلوبی که در کوی و محله خود هستند، بیان کرد: بدین‌سان، این افراد ضمن شناسایی محرومان محله، در تعامل و همکاری با خیران به دست‌گیری از نیازمندان می‌شتابند.

انتهای پیام / م

ضرورت هم افزایی خیران در کنار مساجد در کمک به نیازمندان

برچسب ها: کمیته امداد ، مساجد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.