مهم‌ترین حوادث امروز (هجدهم آبان ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (  شنبه  هجدهم آبان ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

حادثه رانندگی در آبادان

امین منصور سرپرست فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: دیروزحادثه رانندگی به مرکز فوریت های پزشکی آبادان اطلاع داده شد که سه آمبولانس کمتر از پنج دقیقه در محل حاضر شدند.

او افزود: ۲ دستگاه خودروی پژو و دنا در این حادثه رانندگی با یکدیگر برخورد کردند که باعث مصدومیت ۶ نفر شد.

سرپرست فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: مصدومان این حادثه توسط سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان طالقانی آبادان اعزام شدند.

دستگیری سارقان زورگیر داخل خودرو

سرهنگ مجسن تقی زاده فرمانده انتظامی آبادان گفت : با اعلام خبری مبنی بر اینکه2نفرجوان به عنوان مسافر دربستی با اغفال رانندگان خودروهای سواری آنها را به سمت اروندکنار برده و با استفاده از تهدید چاقو اقدام به سرقت وجه نقد؛ گوشی و ابزارالات راننده مینموند  که بلافاصله موضوع در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

او در ادامه افزود؛ در این راستا ماموران کلانتری۲۰ اروند  این فرماندهی با اقدامات اطلاعاتی و کارهای تخصصی هر2 سارق  داخل خودرو را شناسایی و پس ازهماهنگی با مرجع قضائی طی عملیات غافلگیرانه در یکی از انهار اروندکنار واقع در نهر مچری در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آبادان گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر زیادی ابزارالات خودرو ؛ تعدادی مدارک هویتی مربوط به مالباختگان؛  و 1قبضه سلاح سرد چاقو کشف شد، همچنین متهمان در تحقیقات فنی پلیس به 6 سرقت داخل خودرو و دو سرقت منزل در سطح شهرستان اعتراف کردند.

او ادامه داد:متهمان جهت سایر اعترافات و شناسایی مالباختگان با هماهنگی مراجع قضایی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.