بابلی از آماده‌باش بیمارستان‌های منطقه‌ای نیروی زمینی ارتش در استان آذربایجان شرقی به ویژه بیمارستان‌های مراغه و تبریز خبر داد.

امدادرسانی کادر درمانی بیمارستان‌های ارتش به زلزله‌زدگان استان آذربایجان شرقیبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی ارتش؛ امیر سرتیپ دوم شهنام بابلی، رئیس اداره بهداشت، درمان و امداد نزاجا با بیان اینکه در پی وقوع زمین لرزه ۵.۹ ریشتری در مناطقی از استان آذربایجان شرقی، بیمارستان‌های منطقه‌ای نیروی زمینی ارتش در این استان به ویژه بیمارستان‌های مراغه و تبریز در حالت آماده باش قرار گرفتند، گفت: امروز بیمارستان‌های نیروی زمینی ارتش به نیرو‌های واکنش سریع تغییر ساختار داده و در کمترین زمان ممکن با یک گردان کاملا مجهز به انجام خدمات پزشکی و عملیات امدادرسانی در مناطق حادثه دیده می‌پردازند.

او تاکید کرد: در حال حاضر تیم‌های پزشکی بیمارستان‌های ارتش در مراغه و تبریز به همراه پزشکان متخصص در منطقه حادثه دیده حضور دارند و در حال ارائه خدمات به مصدومان هستند.

امیر سرتیپ دوم بابلی در پاسخ به این سوال که آیا دارو و نیازمندی‌های دیگر از طریق ارتش در اختیار مردم قرار می‌گیرد، گفت: پس از برآورد اولیه توسط کادر پزشکی حاضر در منطقه در حال ارسال اولین محموله دارویی و نیازمندی‌های پزشکی به منطقه هستیم.


بیشتر بخوانید: دولت تلاش می‌کند تن زلزله‌زدگان دیگر با سرمای زمستان نلرزد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار