دیدیه دشان به مهاجم فرانسوی چلسی که در این فصل فرصت کمی برای بازی کردن پیدا کرده، توصیه کرده در ژانویه تصمیم جدی درباره آینده خود بگیرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اولیویه ژیرو مهاجم تیم فوتبال چلسی برای قرار گرفتن در ترکیب خروس ها، باید فرصت بیشتری برای بازی در تیم باشگاهی اش داشته باشد و به همین دلیل ممکن است که در نقل و انتقالات زمستانی این تیم را ترک کند تا شانس خود برای همراهی تیم ملی فرانسه در یورو ۲۰۲۰ را افزایش دهد.  

لمپارد با در اختیار داشتن مهاجمانی، چون میچی باتشوایی و تامی آبراهام فرصت کمی در اختیار بازیکن فرانسوی خود قرار می‌دهد و ژیرو در نظر دارد تا کار خود را در جایی غیر از استمفورد بریج دنبال کند.  

تامی آبراهام در ۱۱ بازی گذشته ۹ بار دروازه حریفان را باز کرده و باتشوایی که در چند هفته اخیر به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد، عملکرد قابل قبولی داشته است.


بیشتر بخوانید: رونی: هری کین تا ۲، ۳ سال آینده رکورد من را می‌شکند


ژیرو در فصل جدید تنها در یک بازی در ترکیب اصلی چلسی به میدان رفته و فقط یک گل در سوپرجام اروپا برابر لیورپول به ثمر رسانده است.   او همچنین در ۴ بازی لیگ ۱۱۷ دقیقه برای آبی پوشان بازی کرده که  در گلزنی ناموفق بوده است.  

با این وجود عملکرد ژیرو در تیم ملی فرانسه قابل قبول بوده و او در ۴ بازی اخیر، ۳ بار برای فرانسه گلزنی کرده است.  

دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه به مهاجم ۳۳ ساله خود توصیه کرده به تیمی برود که فرصت بیشتری برای بازی داشته باشد تا برای جام ملت‌های اروپا که سال آینده برگزار می‌شود، بتواند در ترکیب خروس‌ها قرار بگیرد.


بیشتر بخوانید: لمپارد: هیچ کدام از مربیانم به اندازه مورینیو روی من تاثیر نگذاشتند


دشان در این باره گفت: ژیرو در چلسی شرایط ناخوشایندی دارد. با این وجود من به توانایی هایش اطمینان دارم، اما لازم است که تا بهار سال آینده وضعیت او در باشگاهش بهتر از این‌ها باشد. ژیرو باید فرصت بیشتری برای بازی کردن داشته باشد.

سرمربی تیم ملی فرانسه افزود: امیدوارم شرایط ژیرو بهتر شود تا در بهار درباره او دچار تردید نشوم.  

انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از باشگاه چلسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.