روز نخست مسابقات منطقه‌ای جام خوشه چین در استان خراسان جنوبی با درخشش کرمانی‌ها همراه بود.

فرهاد نژادفصیحی، رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به اعزام نمایندگان استان کرمان به مسابقات منطقه‌ای جام خوشه چین اشاره کرد و گفت: کاروان ۵۹ نفره روستائیان استان کرمان در ۲ بخش پسران و دختران در ۶ رشته هفت سنگ، والیبال، فوتسال، چوب کشی، طناب کشی و دو و میدانی به این رقابت‌ها اعزام شدند.

او با اعلام اینکه مرحله منطقه‌ای جام خوشه چین ویژه دختران و پسران روستایی، در شهرستان‌های قائن و سرایان استان خراسان جنوبی برگزار می‌شود، به نتایج روز نخست این رقابت‌ها اشاره کرد و افزود: در رشته‌ی چوب کشی و در وزن ۷۵- کیلوگرم مریم بوشاسب بر سکوی نخست ایستاد.

نژادفصیحی تصریح کرد: تیم طناب کشی بانوان نیز مقام قهرمانی رقابت‌ها را از آن خود کرد.

او بیان داشت: در هفت سنگ مهارتی آقایان هم امیرمحمد رجایی در جایگاه دوم قرار گرفت.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان کرمان گفت: در رشته‌ی دو ۲۰۰۰ متر بانوان نیز ناهید پورحیدری مقام سوم را کسب کرد.


نژادفصیحی افزود: در رشته‌ی چوب کشی آقایان نیز دو نفر فینالیست داریم که امروز عنوان قهرمانی یا نایب قهرمانی آن‌ها مشخص می‌شود.

او تصریح کرد: طناب کشی آقایان هم امروز فینال دارند.

نژادفصیحی با بیان اینکه هم اکنون والیبال و فوتسال بانوان و فوتسال آقایان نیز جزو ۴ تیم بالا آمده اند، برای کاروان اعزامی استان کرمان به این رقابت‌ها آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/ب

اعزام نمایندگان استان کرمان به مسابقات منطقه‌ای جام خوشه چین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار