معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: هیچ‌گونه محدودیت اعتباری برای بازگشت واحد‌های صنفی و صنعتی شهرستان‌های زلزله‌زده به چرخه تولید وجود ندارد و ما درصدد تامین اعتبارات لازم هستیم.

۱۵ واحد تخریبی زلزله زده دارای مشکلات بازسازی هستندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  هدایت حاتمی  ۵۳ واحد صنعتی در سرپل‌ذهاب در جریان زلزله آبان سال ۹۶، تخریب و یا نیازمند تعمیرات اساسی است که فعالیت واحد‌های تعمیری با انجام تعمیرات از سرگرفته شده، ولی ۱۵ واحد تخریبی کماکان دارای مشکلات بازسازی هستند.

او اظهارداشت: در جلسه امروز در سرپل ذهاب مسائل و مشکلات ۱۳ واحد تخریبی مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات مناسبی هم در بخش سرمایه ثابت هم سرمایه در گردش برای آن‌ها گرفته شد که هرچه سریع‌تر بتوانند بارفع مشکلات و اتمام بازسازی وارد چرخه تولید شوند برای سه واحد صنعتی تخریبی که مشکلات بانکی در خصوص وثیقه داشتند تصمیمات مناسبی امروز گرفته شد و در آینده نزدیک فعالیت این واحد‌ها هم آغاز می‌شود.

او گفت: هیچ گونه محدودیتی برای تامین اعتبار واحد‌های صنفی و صنعتی در شهرستان‌های زلزله زده سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی وجود ندارد و ما به دنبال تامین اعتبار هستیم تا تولیدات شهرستان رونق گرفته و شاهد پیشرفت حوزه اقتصادی این شهرستان‌ها باشیم.

 

انتهای  پیام/ز

 

  ۵۳ واحد صنعتی در سرپل‌ذهاب در جریان زلزله آبان سال ۹۶، تخریب شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.